Ukens spørsmål// Min første sex opplevelse. Se meg naken? Penger. Mine tatoveringer. Overnaturlige ting. ++

♡DU SPØR, JEG SVARER

Kan du lage et innlegg om dine tatoveringer og fortelle litt om dem?
Det har jeg faktisk allerede gjort, det er jo en stund siden så jeg skjønner om noen ikke husker det. Du kan se masse bilder og lese om alle mine tatoveringer HER

Kan jeg se deg naken?
Nei, det er det bare noen få som kan 😉

Hvor gammel var du da du hadde din første sex opplevelse?
Da var jeg 15 år gammel. 

Syntes du leppene dine er for store nå?
Nei, det syntes jeg ikke. Nå syntes jeg leppene mine er fine. De er store ja, men jeg syntes ikke dem er for store.  

Tror du på spøkelser/ overnaturlige ting? Har det skjedd noe overnaturlig med deg før?
Ja, jeg tror på alt av dette overnaturlige greiene som det faktisk finnes bevis på. Jeg har aldri opplevd noe overnaturlig selv, eller jo det har jeg faktisk. Men det husker jeg ikke selv. Det var da jeg var liten og jeg fikk faktisk akkurat vite dette av pappa. Jeg kan sikkert lage en storytime eller fortelle om dette i et eget innlegg om det er interresant? Jeg har faktisk lyst til å oppleve noe overnaturlig snart, jeg syntes slike ting er veldig spennende. 

Tenker du og Martine noen gang på hvor mye CO2 dere slipper ut i året? Dere flyr og kjører VELDIG mye.
Jeg har faktisk tenkt på det før ja, men jeg mener selv at jeg ikke kjører og flyr veldig mye. Og hva skal man gjøre uansett? Vi er i 2017 og fly og bil er det eneste som finnes som man kan komme seg rundt med. Og selvfølgelig kollektiv transport, men det er jeg ikke noe fan av. Med tanke på miljøet syntes jeg det er masse man kan gjøre for å minske forurensingen. 

Hvor mye veier du?
Jeg pleier faktisk aldri å veie meg, det er ikke viktig for meg i det hele tatt. Da jeg var på helsestasjonen her om dagen klarte jeg likevel ikke la være å gå opp på vekten.. Da veide jeg rundt 60 kg, tror jeg? Da hadde jeg på masse klær så, jeg veier vell rundt 58? Jeg aner faktisk ikke haha.. Jeg bryr meg som sagt ikke om tallene på en vekt.

Hva ville du bli når du var liten? Kan du ha en yt video som du sier hvilket redigeringsprogram og utstyr du bruker?
Jeg tror jeg hadde en drøm om å bli alt mulig faktisk. Jeg kan ikke huske det var en spesiell ting jeg ville bli! Jeg tror ikke det er vits å lage en hel video om det, jeg kan heller bare fortelle det her og nå. Jeg bruker programmet ”Imovie”, som allerede er på alle Mac’er. Kamera mitt heter Canon PowerShot 67X Mark 2. 

Skal du ut på reise med noen av følgerne dine?
Hehe, jeg har fått masse meldinger noe som er veldig koselig. Jeg har også svart en del og snakket med noen. Hvem vet, kanskje det ender med en koselig reise? Det hadde jo faktisk vært kjempe morsomt! 

Følte du at vennene dine likte deg bedre etter Paradise?
Nei absolutt ikke. Jeg merker at det er flere som vil ha kontakt og folk som tror dem kjenner meg. Men mine venner som jeg alltid har hatt merker jeg ingenting forskjell med. Noe som er veldig deilig! Love them.

 Processed with VSCO with f2 preset

Hvis du kunne fått vite en ting om fremtiden din, hva ville du visst?
Dette var et veldig vanskelig spørsmål, men et veldig bra et også. Jeg har jo kjempe lyst til å dra til spådame, det er egentlig bare for moro skyld og for å se om det faktisk funker. Gleder meg virkelig til den dagen kommer. Om jeg kunne vite en ting om fremtiden min måtte det vært om jeg kommer til å være lykkelig eller ikke.

Hva er det minste og meste du har fått i lønn fra bloggen og sosiale medier?
Det er veldig forskjellig hva man tjener på dette med blogging og sosiale medier. Det har vært en mnd der jeg har for eksempel tjent mindre enn 10 000,-. Så har det også vært en mnd der jeg har tjent over 50 000,-. Det er veldig veldig forskjellig faktisk! 

Kunne du og Martine hatt sånn trekning på følgerne deres på Instagram, så får den shoutout liksom. Sånn hver video dere lager så sier dere hvem shoutouten går til?
Det hørtes faktisk veldig kult ut. Det må jeg selvfølgelig høre med Martine om, men det hadde vært morsomt å ha en liten sånn greie med alle følgerne våres. Dere er jo best!! 

Hvis du skulle gått på en idrett nå, hvilken?
Det må helt klart bli dans eller turn. Jeg gikk jo på turn før som de fleste kanskje har fått med seg, der var jeg jo også veldig flink. Dansing har jeg også drevet med, der var jeg ikke fullt så flink haha. Men det var veldig morsomt å drive med. Jeg driver faktisk å ser på masse danse videoer på Instagram og YouTube hele tiden, jeg elsker å se på danse grupper som er helt rå! 

35 kommentarer

Siste innlegg