Jeg sikler etter disse + ASK ME ANYTHING

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Nå som det begynner å bli kaldt ute er det på tide med nye fine og varmere jakker. For meg som hater å fryse og ikke minst hater å være syk er det viktig med varme jakker som ser bra ut. Jeg har vært innom en av mine favoritt nettsider NLY og funnet noen rå kule jakker som passer denne høsten. Jeg aner enda ikke hvilken jeg blir å bestille hjem, hvilken syntes du jeg burde bestille? Jeg trenger hjelp, klarer ikke bestemme meg! Jeg digger dem alle. 

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER

1. HER. 2. HER

1.HER. 2. HER

Nå skal jeg straks nedover til byen å møte en venninne, jeg aner ikke hva vi skal enda. Jeg er hvert fall nødt til å kjøpe meg noe sminke, jeg er tom for en del produkter jeg bruker. Det er jo alltid like kjipt haha..

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! I dag er det jo fredag (den 13. faktisk OMG) som betyr ukens spørsmål, gjerne kommenter under dette innlegget om du lurer på noe så skal jeg få skrevet innlegg i løpet av dagen! Gjerne litt morsomme og kule spørsmål jeg som oftest ikke får! Love you all♡

40 kommentarer

Siste innlegg