Nei, det er ikke så fint.. – Min lille depresjon

God kveld alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en fin, men lang dag. Jeg har som dere vet vært våken helt siden klokken syv i dag tidlig og det er virkelig ikke likt meg. Jeg merker jeg begynner å bli utslitt, og det er snart så øynene mine faller igjen. Jeg sovnet ikke akkurat tidlig i går natt, så jeg har ikke sovet mange timer det siste døgnet.

Jeg har forresten endelig fått kjøpt meg det jeg skulle ha på IKEA, det kommer nok noe bilder etter hvert når alt er på plass. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal tenke om IKEA. Jeg både elsker og hater det på samme tid haha. Akkurat som høsten. Det at det begynner å bli kaldt og mørkt ute er ikke bra for humøret mitt, jeg blir nesten litt deprimert av å tenke på det. Er det ikke noe som kalles høstdepresjon? Om det er det, så har jeg hvert fall det. På det sterkeste. Det kommer hvert eneste år på denne tiden. Jeg har bare lyst til å ligge inne å kose meg i sengen hele dagen og hele natten. 

Processed with VSCO with c1 preset
Til alle dere som klager på at jeg alltid bruker sminke og tror ikke på at jeg går mer uten. Disse bildene er helt uten sminke 🙂

Jeg er en person som virkelig hater kaldt og trist vær og jeg skulle vell egentlig ikke bodd i et så kaldt land som Norge.. Jeg er skapt til det, samtidig som jeg ikke er det. Jeg fryser så å si hele tiden. Jeg fryser akkurat nå, her jeg ligger på soverommet mitt uten klær og under en dyne.

Jeg blir nesten irritert av folk som syntes høsten er så bra og fin hele tiden. Det er det eneste jeg har lest om de siste dagene. Høsten som er så flott og fin.. Misforstå meg rett, jeg elsker fargene på bladene og fargene høsten bringer. Men det er kun fint på en ting, nemlig bilder og Snapchat haha..
Et par dager er fine på høsten, og det er når det faktisk ikke regner og når solen faktisk varmer på kroppen. Det er ikke akkurat ofte! 

Uansett, dette skulle ikke være noe negativt innlegg, bare et par tanker jeg har hatt den siste tiden. (MY BLOG, MY RULES). Nå skal jeg slappe av og kanskje begynne å skru litt på noe møbler.. Dette kommer ikke til å bli morsomt for meg, men helt sikkert for dere når vloggen kommer ut. Ønsk meg lykke til!!

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre, love you all♡

26 kommentarer
    1. Du er så fantastisk fin både med og uten sminke. Du har også like vakker personlighet som utseende, og det kan ingen ta i fra deg uansett hvor mye dritt de slenger. Stå på ;*

    2. Åh sjæl ass, hater denne tiden. Forresten, du er sykt pen og naturlig uten sminke, og huden din er jo heelt soft og du ser bare helt smashing ut uten sminke, du burde legge ut mer uten sminke. Du er seriøst nydelig uten😍❤️

    3. Du har jo på deg sminke😉På puppene ikke sant?❤️❤️❤️MEN LIKE VELL WOW❤️Sykt pen❤️💛😍

    4. Jeg er helt enig med deg Isabelle. Alle vennene mine elsker å være ute men jeg vil bare inn
      Elsker kanalen din

    5. Jeg ELSKER høsten, pga kulden og alt. Jeg fryser sjeldent og går i shorts og singlet inne når det er minusgrader ute. Men varme er også digg 👌🏻
      Du er dritpeen!! 😍

    6. Du er drit fin uten sminke å det er du m å, du kommer altid til og vere som du er👌🏻 Husk det Isabelle 💙

    7. Jeg synes du er så fin, Isabelle! Men skjønner ikke hvorfor du vil ha sånne keyhole-lips.. alt jeg klarer å fokusere på ved bildene dine er det hullet du har midt i leppene.. synes du har fine lepper, men hva med å bare ta vanlig fyll som ikke gjør at du får det store hullet?

    8. Jeg hater det jeg også, mest pga at jeg må se alle gå rundt i de pelsjakkene sine.. jeg har hatt dyp depresjon i 6 måneder etter at jeg så og leste om pelsindustrien for 3 år siden, der det eneste jeg klarte å tenke på var disse dyrene, drømmene mine handlet om disse dyrene, jeg fikk aldri ro i sjela, jeg hadde det så vondt! Og jeg kommer nok aldri til å bli mindre enn fullstendig imot ekte pels, skinn, fjær og dun! Derfor er det helt forjævlig for meg å måtte se all den pelsen, for alt mine øyne ser er bløende dyr som har lidd siden de ble født og lider på det sterkeste i evigheter… Så jeg vet ikke hvor deprimerende følelsen av høst kan være, men å se disse såkalte menneskene gå rundt og føle seg fine i noe som har bakgrunn av den type tortur, DET er faktisk deprimerende!

    9. Anonym: Heisann, tusen takk:) Det er faktisk sånn leppene mine er.. Har ingenting med fillers å gjøre! Har faktisk prøvd å fikse opp i dette «hullet» men det er umulig… <3

    10. Beklager for kommentaren min om keyhole-lips igår, trodde du hadde tatt sånn behandling! Nå fikk jeg så dårlig samvittighet.. men du er fortsatt helt stønning og en av de vakreste bloggerne/offentlige personene i Norge! Please ikke la kommentaren gå innpå deg, var var bare dumt av meg.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg