Jeg var helt utslitt.. + Dagens planer

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har det helt greit og har sovet overraskende lenge. I går var jeg å tok sprøyte, den siste livmorhalskreft sprøyten. Jeg er heldig som ikke har sprøyte skrekk og jeg er veldig heldig som faktisk har mulighet til å ta disse sprøytene. Det er så viktig og jeg anbefaler alle jenter til å ta denne sprøyten. Er du født etter 1991 får du sprøyten helt gratis på alle helsestasjoner.

Når jeg ser andre som er livredde og nærmest gråter for å ta sprøyte merker jeg at jeg er veldig glad for at ikke jeg er sånn haha. Det som er merkelig er jo at det er ikke vondt å ta sprøyte i det hele tatt, det er som regel alltid de med skrekk også enige i. Men redd er man uansett!

Jeg ble helt utslitt i går kveld, jeg aner ikke om det var fordi jeg tok denne sprøyten eller ikke. I natt har jeg faktisk sovet i nesten tolv timer, noe som er helt sykt. Jeg hadde på alarmen i dag tidlig klokken 0900, det var ikke vits for å si det sånn. Den sov jeg rett gjennom, som jeg alltid pleier. Jeg hadde lyst til å stå opp tidlig idag fordi jeg hadde lovet meg selv å gjøre en del ting på dagen, samtidig som jeg vil legge meg tidlig idag.

Imorgen skal jeg tidlig opp, det må jeg for jeg har et event jeg skal på som faktisk starter allerede klokken 0900. Jeg gruer meg allerede til å stå opp, jeg vet det kommer til å bli vanskelig nettopp fordi jeg ikke kommer til å sovne før veldig sent i natt. Jeg må prøve å få brukt opp energien min idag haha. 

Senere idag skal jeg en liten tur på Ikea, det er hvert fall planen. Jeg har jo fortalt dere at det er noe jeg har lyst til å endre på her hjemme, og forhåpentligvis er det idag det skjer. Noen venninner og jeg har bestemt oss for å ta en tur til LA neste år en gang, og det må planlegges godt. Vi har bare snakket om det og må snart begynne å bestille billetter da det bare kommer til å bli dyrere og dyrere. Derfor har alle planlagt å møtes en tur i kveld for å spise ute og selvfølgelig snakke om LA turen. 

Nå skal jeg begynne å fikse meg litt. Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre! Vi blogges, love you all♡

9 kommentarer
    1. Nå i 1
      2017 får iværtfall ger jeg bor alle jenter den livmorhalskreft sprøyten i 7 klasse .Jeg synes slike vaksiner er kjempebra❤❤

    2. ha en fin dag! <3
      er veldig skeptisk til å ta denne sprøyten, for har lest at det er mange som har fått så mye bivirkninger av den.. men jeg har jo tatt celleprøve, og den var helt fin, så føler at det er nok bare jeg passer på å sjekke meg jevnlig!

    3. Jeg tok sprøyten for noen uker siden, jeg er livredd for å ta sprøyter, så jeg besvimte, og båknet på legevakta. Der måtte jeg ta flere sprøyter og blodprøver, så jeg besvimte og kastet opp etter det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg