Slik har jeg fått lengre og friskere hår

//annonse

Hallo alle sammen♡

Etter at jeg la ut bilder og fortalte om at jeg har farget og fikset håret, fikk jeg en del spørsmål angående håret mitt. Det skjønner jeg veldig godt for håret så jo helt fantastisk ut etter at jeg hadde vært hos Hendrix hair Grunerløkka. Det er veldig mange som har lagt merke til at håret mitt har blitt lengre og friskere, noe jeg syntes er kult.

Jeg klipte meg hos frisøren nå, ikke mye når det skal sies. Det er nok flere år siden sist, så det trengte jeg virkelig! Jeg er en av dem som ikke får langt hår og jeg føler hvert fall selv at håret mitt slutter å vokse når det har kommet til en viss lengde. 

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Jeg gjør nesten ingenting med håret mitt og er virkelig sløv når det kommer til å ta vare på det. Det må jeg virkelig bli bedre til! Jeg har lagt merke til at det har vokst litt fortere og blitt litt sunnere etter at jeg begynte på noen vitamin tabletter. Jeg har skrevet om disse før og da var det veldig mange blandede følelser. Noen hatet at jeg skrev om det, mens andre likte det. Noen trodde jeg bare løy og andre trodde ikke det.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med det, jeg har fått spørsmål om håret mitt og da velger jeg å svare ærlig. Og det er, at jeg kun tar to av disse bjørnene hver dag. Det at folk også har lagt merke til at håret mitt har blitt lengre og bedre syntes jeg også er kult. Jeg som ser meg selv hver eneste dag legger ikke like fort merke til slike ting på meg selv. De smaker sinnsykt godt og ser ut som de har funket også. Jeg vet ikke om det er på grunn av disse tablettene jeg har fått bedre hår, men det virker litt rart hvis det ikke skulle vært dem.

 Processed with VSCO with c1 preset

Det heter Sugar Bear Hair. Du kan finne disse bjørnene fra Lyko HER. 

7 kommentarer
    1. Håret ditt ser flott ut.
      Hår vedlikeholder egentlig seg selv. Når man vil “hjelpe til” litt, bør man egentlig spørre en god frisør om hva som kan passe til hårtypen din. Det er i alle fall det jeg gjør.

    2. Hei! Lurer på om du kan svare litt mer konkret på disse spørsmålene med et innlegg?
      Hvilke balsamer/shampoer anbefaler du?
      Har du noe kur du kjøper eller lager selv som du bruker i håret?
      Og hvordan får man kjukt hår?

    3. Hvor mye kostet det og farge håret? Jeg tenker og gjøre det og reslultatet ditt ble veldig fint. Tenker og gjøre det samme

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg