Det er så jævlig irriterende..

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Nå har jeg akkurat dusjet og laget litt planer for dagen. I går var jeg hjemme hele dagen og bestemte meg allerede ganske tidlig for at idag skal jeg finne på noe. Jeg syntes det nesten er litt vanskelig å skulle planlegge, finne på ting og spørre folk om hva som skjer hele tiden. Det er veldig sjeldent jeg tar initiativ når det kommer til det å finne på noe. Jeg aner egentlig ikke hvorfor, jeg bare liker det ikke.

Det er faktisk sånn at folk tror jeg er opptatt og har ting å gjøre hele tiden, og det har jeg. Men folk misforstår. Jeg har bloggen og driver med sosiale medier, men det er veldig sjeldent jeg ikke har tid til å møte venner. Det er ofte jeg ikke orker, men det er faktisk veldig sjeldent jeg ikke kan. Noe som irriterer meg litt! Det er nesten som at jeg hadde mer å gjøre før jeg begynte å blogge og før jeg var med på TV. Det skulle nok de fleste ikke trodd, men sånn er det faktisk.

Folk tror jeg har så mye å gjøre hele tiden, at man gidder ikke spørre om å finne på noe. Dette har jeg faktisk fått bekreftet også. Det å høre ”Men du er jo alltid opptatt”. Nei, jeg er ikke det. Det bare ser sånn ut!

Uansett, idag er planen å møte noen venninner og bare kose meg. Planen er vell en tur ut på byen og litt alkohol innabords, men jeg vil heller kose meg og ta det med ro. Det er nesten så jeg ikke har lyst til å drikke engang. Etter at jeg sluttet å snuse (tenk at jeg faktisk kan si at jeg har sluttet å snuse nå, det har gått hele tre uker!!) har byturene vært ekstreme. Og det er nesten som at jeg drikker en slurk hver gang jeg liksom skulle tatt meg en snus. Det blir mange slurker, du kan jo bare tenke deg hva som skjer da haha.. 

Nå skal jeg begynne å fikse meg, så er jeg nødt til å spise noe! Jeg har jo ikke spist idag enda.. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Ta vare på hverandre, love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg