Ukens spørsmål// FOR ELLER IMOT ABORT? LEPPENE MINE. DØDELIG ALLERGISK. UTDANNING. KJENDIS. P-PILLER. ++

Er du allergisk mot noe?
Ja, det er jeg. Jeg har jo skrevet om dette mange ganger på bloggen før. Jeg er dødelig allergisk mot nøtter! Det er veldig kjipt for jeg må passe på hva jeg spiser hele tiden og det er veldig mye som inneholder nøtter, som man faktisk ikke tror. Spesielt i utlandet. Jeg er også den irriterende personen på flyet som gjør at ingen kan åpne nøtte poser hehe.. 

Hva hadde du tenkt å utdannet deg som før Paradise?
Jeg har en utdannelse jeg faktisk er veldig stolt over. Jeg har fagbrev i kontor og administrasjon. Selvom jeg ikke har lyst til å jobbe som det, er jeg veldig stolt over å faktisk ha en utdannelse. Det er på en måte en plan B. Plan A er å finne ut av hva jeg vil og prøve å leve av det jeg gjør nå så lenge som mulig og kanskje bygge meg noe helt eget etterhvert. Det hadde virkelig vært drømmen. 

Hvor tok du silikon?
Jeg tok silikon hos Aleris i Oslo. Det ligger ved Bygdøy, eller det gjorde. Nå tror jeg faktisk Aleris har gått sammen med noen andre som også driver med plastikk kirurgi. 

Hva ville du jobbet som nå om du ikke blogget?
Veldig vanskelig spørsmål. Da hadde jeg helt sikkert brukt fagbrevet mitt. Jeg hadde nok enten jobbet på kontor selvom jeg sikkert hadde hatet det. Eller så hadde jeg nok jobbet i butikk. Helt til jeg en dag hadde klart å starte noe eget evt! 

Går du mest med eller uten sminke?
Jeg går mest uten sminke, akkurat nå sitter jeg her å skriver uten sminke! Det at jeg kun legger ut bilder med sminke betyr ikke at jeg ser sånn ut hele tiden haha. Det er ofte jeg går ute uten sminke, og det har jeg ingen problemer med. Jeg har også lagt ut bilder uten sminke før, det er lenge siden nå når jeg tenker meg om. Kanskje jeg snart skal få gjort det igjen? 

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du noengang anmeldt en hater?
Nei, det har jeg faktisk aldri gjort. Det tror jeg ikke jeg gidder heller, så lenge det ikke er noe veldig alvorlig som skjer! Jeg føler jeg egentlig ikke har så veldig mange haters, noe jeg er veldig takknemlig for. Jeg har anmeldt andre personer, når det er sagt. Men aldri haters. 

Hvilke p- piller bruker du?
Jeg bruker de som heter Marvelon, tror jeg?! Hahah.. Jeg er veldig fornøyd med dem! Jeg startet faktisk med noen andre, men de var alt for mille og jeg følte ikke dem hjalp noe særlig når det kommer til mensensmerter og blødninger. Derfor byttet jeg til noen sterkere, nemlig Marvelon. 

Hvilken kjendis ville du vært i en dag?
Det må bli Kim Kardashian. Jeg har så lyst til å bare se hvordan hun lever og hvordan hun egentlig føler seg. 

Hva hadde du gjort om du hadde blitt gravid nå?
Da måtte jeg nok tatt abort. Jeg er ikke klar for å ta vare på et barn nå og spesielt ikke alene, nå har jo ikke jeg noen kjæreste som kan hjelpe meg med barnet. Jeg føler meg fortsatt som et barn og jeg er ikke klar for å slå meg til ro helt enda. Jeg vil reise og tenke på meg selv før det kommer en liten jeg må ta vare på! 

Er du for eller imot abort?
Jeg er for abort. Jeg vet ikke helt om jeg tør å skrive noe mer om det her.. Man kan jo såvidt skrive noe uten at en eller annen føler seg truffet. Men uansett, hvis mange lurer på hvorfor kan jeg sikkert få til et ordentlig innlegg! Men det er bare om det ønskes. 

Hvorfor gjorde du leppene større?
Jeg er faktisk litt usikker. Jeg har egentlig aldri hatt noe komplekser for leppene mine, jeg hadde en grei størrelse på dem før. Jeg har alltid syntes det er fint med store lepper og jeg så ikke noe grunn til å ikke gjøre det.

13 kommentarer

Siste innlegg