Hele kroppen verker

//annonselenker

 Processed with VSCO with c1 preset

God morgen alle mine fine♡

Eller, det er vell god formiddag nå for de fleste! Jeg har for så vidt akkurat våknet og jeg ligger bare å slapper av. Formen er ikke på topp noe som plager meg veldig, jeg har planer idag og jeg har ikke lyst til å ligge inne i flere dager nå. Halsen og nesen er ikke mine bestevenner og jeg merker egentlig på hele kroppen at jeg begynner å bli dårlig. Du vet når alle leddene i kroppen verker? Sånn føler jeg meg nå.. Ikke deilig i det hele tatt!

Jeg har allerede startet å pleie formen med medisiner og lignede, så jeg får bare håpe det ikke blir verre. Når jeg først blir syk blir jeg veldig syk, det er faktisk så ille at jeg nesten vil dø. Jeg blir sjelden syk, men veldig veldig syk.. Det er jeg jo egentlig glad for. Jeg vil heller det enn å være småsyk lenge. 

 Processed with VSCO with f2 presetÅååh, jeg elsker virkelig det nye håret mitt! Dette trengte jeg virkelig.

Jeg har akkurat satt på en film som heter ”12 years a slave”. Jeg tror jeg har sett den før, men husker ingenting av den. Jeg har også hørt mye bra om den og at alle burde se den, så den skal stå på i bakgrunnen mens jeg redigerer video til kanalen vår i kveld. I dag kommer det ut en morsom video som vi faktisk allerede har lagt ut en gang før. Men det ble så bra at vi måtte gjøre det igjen. Kanskje du kan gjette hva? 

Senere er planen å møte noen venninner! Martine og jeg er også nødt til å filme noen greier. Vi har prøvd før, men det ble ikke bra nok så da må vi prøve igjen haha. Uansett, jeg håper du får en fin dag videre. Ta vare på hverandre så blogges vi senere babes, love you all♡

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE SOLBRILLER FRA NIVIDAS HER

13 kommentarer
    1. God bedring fine Isabell❤️Jeg håper virkelig formen din blir bedre snart!!! Og husk! Det er veldig viktig at du lytter til kroppen din hvis den ikke er på topp hvis ikke tar det lengre tid før du blir bra Jeg forstår det er mye du vil gjøre men det er viktig og lytte på kroppen sin også men det skal du selvfølgelig få bestemme sekv håper du får en fin dag😘💕😍

    2. Må bare si først at jeg forguder deg!!❤️❤️❤️
      Skjønner ikke hvorfor folk ska drive å kommentere på bitte små feil i skrivingen. For det første så har jeg helt ærlig aldri lagt merke til noe feil i innleggene, før jeg har lest kommentarene og lest innlegget en gang ting. Men det er vell kanskje fordi jeg skriver kinda «på min egen måte» selv å. For å si det sånn da, å skrive «vel» eller «vell», har ingen verdens ting å si?! Jeg skriver vell jegå. Og alle har sine småfeil, men det behøver ikkke bety at man er dårlig i det forde? Så jeg synes uansett det blir for dumt og veldig barnslig å skulle pirke på sånt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg