”JEG SLO TIL ANDREA” + JEG BLIR MOBBET

Hallo alle vakre♡

Jeg har egentlig aldri brydd meg så veldig mye om denne appen Jodel, eller jo. Jeg har lest gjennom et par ganger, men jeg har aldri skrevet lange innlegg på bloggen min slik mange andre har gjort. Nå har det seg sånn at denne appen slenger ut masse ting som overhode ikke stemmer om alle som driver med blogg og sosiale medier. Jeg vet ikke hvorfor disse menneskene ønsker å skrive dritt om andre inne på denne appen, men det er vell veldig morsomt for dem dette ikke gjelder.

Uansett, for litt siden sto det at jeg hadde slått til Andrea på et utested og det syntes jeg ikke er greit å melde. Tenk å finne på noe sånt, det er helt sykt. For det første så syntes jeg det er trist at folk tror det er sant og trist at noen tror jeg kan gjøre noe sånt. For det andre så er det ulovlig. Og sist men ikke minst syntes jeg også det er trist at folk tror at jeg og Andrea er uvenner. Det er greit nok at vi ikke er verdens bestevenner og vi er aldri sammen vi to alene. Men det betyr ikke at vi har kranglet og ikke liker hverandre. Vi er bare to helt forskjellige personer, noe som er helt greit. Vi har ingenting imot hverandre og hilser på hverandre når vi møter på hverandre. Noe som alltid er koselig! 

Det at Andrea kanskje ikke likte meg inne på Paradise Hotel er jo ikke noe jeg kan ta personlig. Paradise Hotel er et spill! Alle hadde vel ett eller annet imot hverandre inne på det hotellet. Men det betyr ikke at spillet fortsetter på utsiden.
Uansett, dette innlegget skulle ikke handle om Paradise Hotel, men om disse ryktene jeg syntes er helt syke å melde. Det er greit nok at folk har lyst til å prate om offentlige personer, det gjør vi alle. Men å skulle spre falske rykter og skrive stygge ting om andre er ikke greit. Det er ikke gossip, det er rett og slett mobbing! Jeg blir mobbet, akkurat som alle andre bloggere som blir skrevet om på denne appen. 

5 kommentarer
    1. Bra innlegg, men du burde lese i gjennom nøyere om det er skrivefeil eller lære deg norsk skriftlig bedre. Vel skrives med èn L feks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg