Glødende sminkelook – Step by step

Hallo alle mine flotte♡

I det siste har jeg fått en del spørsmål angående denne sminke looken. Det skjønner jeg veldig godt for denne sminken er utrolig fin og glødende! Derfor tenkte jeg rett og slett å vise dere alle produktene jeg har brukt for å få denne looken! 


Det er sjelden jeg faktisk bruke denne. Det er et serum som skal gjøre huden fin både med og uten sminke. Det tok litt tid før jeg faktisk likte produktet godt, og nå elsker jeg det. Bare se hvor fin huden min ser ut når jeg har brukt serumet. Det er fra By Terry og du kan finne det HER. (annonselenke)


Foundation er noe av det viktigste når det gjelder at hele sminke looken skal bli fin. Jeg har akkurat kjøpt meg ny foundation som jeg allerede har blitt forelsket i. Denne er fra KAT VON D og jeg kjøpte den da jeg var i Florida. Jeg er usikker på om det går an å bestille den til Norge, det er jeg nødt til å finne ut av for dette er min nye favoritt. Den dekker utrolig bra og den kjennes bra på huden. Før brukte jeg jo en foundation fra Mac, som var veldig fin den også. 


Concealer, også fra KAT VON D. Den elsker jeg minst like mye som foundationen. Jeg elsker å bruke en litt lys dekkende concealer, spesielt under øynene for å lysne opp. Jeg anbefaler også en concealer fra Urban Decay, den kommer jeg nok aldri til å bli lei av uansett.


Til kremprodukter bruker jeg alltid beauty blender for å påføre produktene. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan jeg klarte å sminke meg uten beauty blender før. Du kan finne lignede beauty blender HER. (annonselenke)

For å sette både foundation og concealer bruker jeg de lyse pudderne i dette fine palettet. Forrige gang jeg hadde et lignede innlegg fikk jeg kjeft fordi jeg ikke hadde vasket dette palettet.. Derfor har jeg passet på å gjøre det nå haha! Uansett, jeg elsker disse pudderne. Du ser jo at dette palettet er godt brukt og snart tomt. Du kan finne det HER. (annonselenke)

Som solpudder har jeg brukt begge disse to. Det er en som er matt og en som er med shimmer. På denne looken hadde jeg lyst på en veldig glødende look og det er derfor jeg har brukt en del produkter med shimmer. Disse pudderne er utrolig bra og jeg er virkelig overrasket over hva MaxFactor har fått til. Love it! 


Bryna mine tegner jeg alltid med denne geléen, den er fra Anastasia Beverly Hills og jeg har brukt den så lenge jeg kan huske. Produktet kan du finne HER og børsten finner du HER. (annonselenker)


Denne highlighteren er blitt en favoritt hos meg. Den er fra Makeup Mekka og gir en helt insane glød, noe jeg er veldig glad i! Jeg elsker jo highlight hehe.. Det er også en veldig fin farge som passer perfekt til min hudtone! 

Jeg har fått helt dilla på en litt rosa øyenskygge, som jeg har på denne looken! Jeg bruker dette palettet som er fra The Balm, fargene i dette palettet er virkelig fantastiske og har veldig mye pigment. Noe som er veldig viktig! Til denne looken har jeg brukt de rød/ lilla fargene veldig svakt på øyet. Jeg bruker fargen i midten over hele øyelokket og de mørkere ytterst. Palettet kan du finne HER. (PÅ SALG NÅ)!! (annonselenke)

Jeg bruker en helt vanlig eyeliner, denne er fra Makeup Mekka. Fargen er helt svart! Jeg elsker å påføre eyeliner med en slik en, det er så utrolig mye lettere enn for eksempel en gelé. Det er jo alltid en utfordring dette med eyeliner så det er deilig å føle at man klarer det fint med engang. Derfor bruker jeg kun slike! 


Jeg bruker denne glossen fra NYX. Jeg elsker den og har vell snart brukt opp denne. På tide å kjøpe en ny. Dette er fargen Madeleine og er en av mine favoritter. Du kan finne glossen HER. (annonselenke)


Det viktigste av alt – Setting spray. Min er fra Urban Decay og jeg elsker den. Den passer på at sminken holder hele dagen og hele natten noe som er viktig for meg. Jeg hater når sminken blir ødelagt utover dagen, det skjer sjelden når jeg bruker denne. Love it! 


Alle kostene mine er fra Real Techniques. De er utrolig gode og holder bra, jeg har hatt disse en god stund og de er så gode som nye bare man vasker dem innimellom. Du kan finne børstene HER. (annonselenke)

Håper du likte innlegget og ikke minst sminke looken. Hva syntes du? 

5 kommentarer
    1. du er så vakker<33 nydelig look som alltid!!
      over til noe annet: skal skrive om dyretesting, og må ha argumenter for og mot, sliter med å komme på argumenter for, kommer du på noen?
      klem

    2. Sinnsykt fine negler og veldig fin sminke 😍 Om når du blogger får du betalt for å ligge på topp20 på topplisten, eller topp20 bloggtoppen?☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg