Jeg vil alltid se fin ut – latest favs

//annonselenker

Hallo alle sammen♡

I det siste så har jeg elsket de forskjellige antrekkene mine, det er nok fordi jeg har kjøpt en del nye plagg. Jeg elsker klær og viktigst av alt så elsker jeg å føle meg vell, bra og fin. Hvem gjør ikke det?

Klær og førsteinntrykk er veldig viktig for meg og jeg har alltid lyst til å se fresh og flott ut. Jeg har derfor funnet frem mine siste favoritter når det kommer til antrekkene mine. I det siste har det også vært veldig mye antrekk bilder på bloggen. Noe jeg håper og tror de fleste liker. Uansett, dette er mine siste favoritter. Muligens også all time fav! 


TOPP/BODY FRA NLY HER. BUKSE FRA NLY HER


TOPP FRA USA (Husker ikke helt hvor..) LIGNEDE FRA NLY HER


GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER


GENSER/KJOLE FRA NLY HER. STRØMPER FRA FALKE HER. LIGNEDE BELTE FRA NLY HER. LIGNEDE SKO FRA NLY HER. 


GENSER FRA NLY HER. BUKSE FRA NLY HER


GENSER/ BODY FRA NLY HER. BUKSE FRA DENIM HER. 

Hva syntes du om antrekkene? Har du noe av det samme? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg