Ukens spørsmål// OPERERT NESEN. FORTELLE OM DA JEG BLE BANKET OPP. SILIKON. SMINKEVIDEO. KLESSALG++

Har du operert nesen?
Det er faktisk overraskende mange som lurer på om jeg har gjort noe med nesen min. Jeg skjønner ikke hvorfor, ser det sånn ut? Jeg har i hvert fall ikke gjort noen ting med nesen min og det kommer jeg heller ikke til å gjøre. Jeg er veldig fornøyd med nesen min! 

Hvordan var det å komme hjem fra PH?
Det var både veldig deilig og litt trist. Der var slutten på et fantastisk eventyr og tilbake til hverdagen. Det var også veldig uvant å plutselig ha telefon og pc igjen. I starten glemte jeg jo telefonen min overalt, nettopp fordi jeg var så vant med å ikke ha den. 

Er du helt norsk?
Ja, det er jeg! 

Har du lyst på barn?
Etterhvert ja.. Det blir nok en liten stund til enda. Jeg er ikke klar for å ta vare på et lite barn enda, nå har jeg nok med meg selv og har lyst til å reise og oppleve verden før jeg slår meg til ro. Først må jeg jo også finne meg en mann jeg kan dele livet og dette barnet med haha. Det kan bli vanskelig!

Hva syntes du om at noen lager Instagram bruker til barna sine?
Jeg vet egentlig ikke. Jeg syntes det er både teit og helt greit liksom. Jeg hadde nok ikke gjort det selv, men det at andre velger å gjøre det syntes jeg er greit og det kan dem få lov til å bestemme helt selv. Om ungen også ønsker det og spør så syntes jeg det er greit så lenge kontoen ikke er i bruk da selvfølgelig. 

Kan du ha storytime på da du ble banket opp?
Det tror jeg ikke kommer til å skje. Det handler jo på en måte også om en annen person, og dette er også en ganske stor sak jeg ikke har lyst til å dele med hele verden. Det kan hende jeg endrer mening etterhvert og har lyst til å fortelle alt. Men sånn det er nå, kommer ikke det til å skje. Det er ganske sårt for meg! 

Kan du seriøst lage sminkevideo snart?
Ja, jeg vet det har tatt veldig lang tid nå og jeg har lovet en sminkevideo så lenge jeg kan huske haha. Jeg er nødt til å skjerpe meg og sette i gang. Av en eller annen grunn syntes jeg det er litt vanskelig å lage sminke video. Det er nok derfor jeg drøyer det litt, men snart lover jeg at det kommer! 

Hvilken tid på døgnet liker du best?
Hmm, helt klart kvelden. Det er da jeg på en måte våkner til live haha. Hjernen min fungerer best på kvelden og natten så det må nok bli den tiden jeg liker best. 

Hvor mye silikon har du i puppene?
Jeg har 325g i hver pupp.

Bor du hos Martine?
Nei det gjør jeg ikke. For øyeblikket bor jeg hjemme hos mamma, noe som er helt greit for meg! 

Kan du ha klessalg snart?
Ja, det har jeg tenkt lenge på og skrevet om flere ganger så det må skje snart! Jeg er bare nødt til å finne ut av hvordan jeg har lyst til å gjøre det. Jeg tror jeg har funnet ut av det, men er enda ikke 100% sikker haha. Herregud så ubesluttsom jeg er nå.. Må bare få rumpa i gir og rydde i klesskapet. Det har jeg enda ikke hatt tid til enda. 

10 kommentarer
    1. Jeg har operert nesen for polypper ha ha tror jeg det var,snakket i nesen og ble litt mobbet på skolen husker jeg når blir det meet up igjen? Håper det passer 😄😘

    2. Skjønner ikke hvorfor du i hele tatt trenger å nevbe at du har blitt banket opp, siden du legger ikke noe mer til det. Er ikke vits å svare på det sprm når du bare svarer “ja”. Dette gjør jo bare oss nyskjerige? Du kan heller bare la være å nevne det.

    3. Anonym: Forrige uke fikk jeg spm om det var sant jeg har blitt banket opp! Da svarte jeg enkelt bare ja. Jeg skjønner at folk lurer på hva som skjedde og det er greit, men jeg har ikke lyst til å forklare alt helt enda. Derfor valgte jeg å svare på dette spm Idag slik at folk skjønner hvorfor jeg ikke har lyst til å fortelle 😉

    4. Hva synes du om den nye trenden Fishnet stockings?
      Foreldrene mine sier at jeg ikke får lov til å gå med sånne til skjørt, shorts, kjole (med tanke på bakrunnshistorien på 90 tallet) . Men det er greit
      under bukser.
      Synes du det er stylist eller slutty?

    5. Kan du snart ha åpen snap, så vi får sendt deg noen snapper? Og kan du isåfal si ifra i god tid når du skal ha åpen snap?❤️❤️ Love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg