Vil du se hvordan jeg bor? + Bilder fra gårsdagen

Hallo alle sammen♡

Hvordan går det? Jeg har akkurat stått opp for dagen og vurderer å ta meg en kjapp tur ut på trening, jeg får se om jeg får med meg selv på det haha. I går fikk jeg endelig med meg Martine på kino, jeg har jo mast i litt over en uke nå. Jeg hadde så veldig lyst til å se filmen ”Thelma”, så det gjorde vi! Filmen var bra, tror jeg? Jeg skjønte nesten ingenting av filmen, det er nesten litt flaut å si.. Men det er sant! Jeg hadde ikke akkurat lest meg så veldig opp og jeg visste ikke hva som var greien med filmen før vi satt å så på den. Har du sett filmen enda? Hva syntes du? En veldig spesiell film syntes jeg, men budskapet var fint! 


♡ OUTFIT ALL BLACK

I kveld skal forresten jeg, Martine og Aleks sammen med castingen fra Paradise på Lawo for å prøve å finne nye deltakere til Paradise Hotel 2018. Jeg gleder meg og håper virkelig vi finner masse flotte mennesker som kanskje blir å se på TV skjermen neste år. Det hadde vært så utrolig morsomt. Så hvis du vil være med må du komme å møte oss. Jeg har allerede skrevet et helt innlegg med info om hva som skjer i kveld + litt throwback bilder fra da jeg var inne på hotellet. Du kan lese innlegget HER. 

Det er forresten en del som lurer på om jeg kan ha en liten roomtour, spesielt etter at jeg har lagt ut bilder og filmet litt her. Jeg kan helt sikkert vise dere soverommet mitt, men da har jeg heller lyst til å ta bilder. Hvordan høres det ut? Fortsatt interessert? Selvom jeg faktisk syntes det er litt ubehagelig å skulle filme og ta bilder av hele soverommet mitt, jeg syntes dette stedet burde være litt privat. Men er det et stort ønske, skal jeg prøve å få det til. 

4 kommentarer
    1. Hei. dette blir litt langt og jeg hadde blitt kjempeglad for svar. 🙂 Vel nå går jeg i niende klasse og har liksom ingen “beste” venn da men jeg har ko gode venner og folk å.være med i friminuttene. men hver gang jeg prøver å starte en samtale med noen og være positivt og glad så bare sier de sånn ja sikkert hmh ja gøy. fet høres ut som om de har et veldig deprimerende liv altså. jeg lurer på om du har noen tips til meg for å ja gjøre det bedre innen det sosiale på ungdomsskolen. leter også etter nye venner og jeg skjønner ikke helt hvordan noen har et sånne system eller hvordan noen gjør det når de kommentere sånn fina og pena på folk sine instagram. jeg vil også være med

    2. Du er sinnsykt fin💋❤️❤️ Elsker deg😭💋 håper på svar❤️❤️❤️
      Hilsen din største fan😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg