Jeg var ikke sterk nok – Jeg klarte det ikke

Hallo alle sammen♡

Mandag er faktisk blitt en av mine favoritt dager i uken. Det er veldig spesielt i og meg at for kun et år siden kunne jeg ikke fordra mandager og jeg hatet virkelig denne dagen! Det har nok veldig mye med at jeg ikke trivdes med det jeg drev med, nemlig kontorjobben jeg hadde. Nå betyr mandag noe helt annet enn at det er starten på en uke jeg ikke vil leve i. Nå betyr det – ny uke, nye muligheter! Endelig hverdag igjen med ting jeg faktisk har lyst til å gjøre. 

Jeg vet også nå at penger ikke er alt. Jeg har heller lyst til å ikke tjene bra, men ha det fint med det jeg driver med og trives. Enn at jeg skal være rik men ikke ønsker å leve det livet jeg gjør! Nå kan jeg faktisk si at jeg tjener greit med noe jeg liker å gjøre, og det tror jeg at jeg aldri har kunnet sagt før. Det er deilig. 

Forresten så har jeg klart å holde meg uten snus en hel uke nå. Det er en uke siden jeg skrev på bloggen at jeg skulle prøve å slutte og ja, jeg har klart det så langt! Jeg er stolt av meg selv samtidig som jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke har prøvd og klart dette før! Det er jo seriøst ikke vanskelig. Jeg syntes ikke det i hvert fall!
Jeg har prøvd å slutte før, men da var jeg ikke sterk nok og hadde ikke lyst nok. Det er nok derfor det var vanskelig! Denne gangen tenkte jeg ikke så mye og bare gjorde det. Noe av grunnen til at jeg faktisk har klart å holde meg uten er vell fordi jeg har skrevet om det her på bloggen, jeg har delt det med dere og da er det på en måte et lite press på meg! Noe som har funket. Jeg er også veldig glad for all støtten og alle tipsene jeg har fått. Dere er virkelig de beste! Jeg har de beste leserne♡ 

2 kommentarer
    1. Det er veldig bra at du klarer å slutte med snus for det er ikke bra det eller og liker ikke at jenter bruker det eller Lykke til videre ☺😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg