Dette hadde jeg aldri gjort for to år siden

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat satt meg ned på en kafé her i Oslo, jeg er helt alene og har akkurat vært å fikset neglene mine! Jeg var så sulten at jeg bare måtte stappe i meg noe mat så fort jeg fant et sted. Jeg våknet ganske tidlig idag, noe som er veldig bra i og med at jeg fortsatt prøver å snu døgnrytmen min haha.. Den er helt sikkert like dårlig igjen om et par dager. Jeg skjønner ikke at det er mulig å surre så mye med døgnrytmen og søvn som det jeg gjør, det er nesten litt skummelt!

Uansett, det at jeg sitter på en kafé helt alene er faktisk helt sykt. Det hadde jeg aldri gjort for for eksempel to år siden. Jeg hadde sikkert ikke gjort det for et år siden heller. Jeg husker jeg aldri turte å dra alene på ting før, der er jeg for så vidt litt fortsatt. Men dette bare beviser at jeg blir bedre og bedre. Jeg blir eldre, det er vell bare det som skjer haha..

Genser fra NLY HER. Bukse fra NLY HER

Jeg var så redd for hva folk tenkte om meg om jeg for eksempel satt meg ned et sted alene for å spise. Det er jo ikke vanlig at folk sitter ute å spise og drikker kaffe helt alene, men akkurat nå bryr jeg meg ikke om hva som er vanlig og ikke. Nå er jeg faktisk stolt og føler meg ganske kul som sitter alene på en kafé og trykker på tastaturet på Mac’en. 

Sko fra Aldo – Lignede fra NLY HER. 

Hvor fine ble ikke neglene da? Jeg elsker dem. Endelig kan jeg begynne å gå til hun jeg alltid har vært hos. Hun har akkurat fått seg en liten gutt så hun har vært borte en stund. Noe som gjorde at jeg har måtte dratt til andre folk, der ble jeg ikke akkurat like fornøyd. Dette er ikke en sponset behandling, så da vet dere det! Har bare lyst til å komme med gode tips til dere flotte lesere. Ønsker du deg negler, burde du virkelig gå hit hvor jeg går. Jeg har tagget stedet på min Instagram story, så det er bare å gå inn der å sjekke om du vil ha flotte negler!

Jeg er nødt til å komme meg hjem snart, selvom det er overraskende deilig å sitte her å se på mennesker og bare tenke. Jeg elsker å stirre på mennesker, det er så morsomt og fascinerende. Jeg kan umulig være den eneste? Samtidig hater jeg jo at folk sitter å stirrer på meg, man tenker alltid at denne personen tenker noe negativt om deg, men det gjør aldri jeg når jeg sitter å stirrer på folk. Så kanskje jeg ikke skal bry meg om folk stirrer? Det er jo akkurat det jeg gjør haha.. Kommer definitivt til å gjøre dette flere ganger og ta meg en tur ut alene! Det er jo deilig. 

Nå skal jeg komme meg hjemover igjen, jeg må skifte og fikse opp i sminken og håret. Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg