Fra negative tanker, til positive tanker

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg vært litt deppet og nedfor den siste tiden, derfor tenkte jeg å få tankene over til det positive! Det er mye som skjer denne høsten som jeg gleder meg masse til, derfor tenkte jeg å ramse opp alle disse tingene. 

DETTE GLEDER JEG MEG TIL
 

Jeg fyller 21 år gammel. Den 10.11 har jeg bursdag og jeg fyller endelig 21 år gammel. Det har jo egentlig ingenting å si her i Norge, men i USA betyr jo det at jeg er voksen. Derfor er jeg også nødt til å ta meg en tur dit igjen snart. Det skjer nok ikke før neste år da det er en del ting som skjer dette året. 

♡ En liten reise. Jeg skal prøve å få til en liten sydentur denne høsten, jeg må bare finne ut hvem jeg skal dra med haha! Jeg elsker å reise, og jeg trenger virkelig noe å se frem til. Jeg har egentlig litt lyst til å reise et sted jeg aldri har vært før, et kjempefint sted hvor jeg og en venn kan kose oss! 

♡ Jeg har kanskje bestemt meg for å ha et lite klessalg, eller et stort et haha. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det helt blir enda! Jeg har pratet med noen andre bloggere som også kunne tenke seg å selge en del klær, men noe mer enn det er ikke planlagt! Jeg må nok prøve å få til noe for det hadde vært skikkelig morsomt. Det er fullt mulig jeg bestemmer meg for å selge på nett også, da kan jo faktisk alle som har lyst kjøpe. Uansett hvor i landet man befinner seg! Rydde i skapet er noe jeg må gjøre først uansett, så det burde jeg snart få gjort! 

♡ Det er ikke så veldig lenge til jul. Jeg elsker jul og syntes denne tiden er så utrolig koselig. Det eneste jeg ikke liker er vell at det er kaldt ute og snø på bakken haha. Selvom det kanskje ikke hadde vært det samme om det ikke snør på julaften! 

♡ Jeg gleder meg til å fortsette å jobbe masse med bloggen og YouTube! Det er så morsomt, spesielt når ting blir godt tatt imot. Jeg setter virkelig pris på alle dere som tar dere tid til å både kommentere og se på det jeg gjør! Love you all, og jeg gleder meg masse til å se hvor langt vi kan komme. 

♡ Det er ikke lenge til Halloween. Halloween er alltid så morsomt, det å kunne kle seg ut som hva man vil og feste og bare ha det kjempe gøy! Jeg elsker slike tema dager og når man skal kle seg ut, det blir alltid så bra stemning uansett hvor man er! Og selvfølgelig gleder jeg meg til alle spøkelseshusene som holder fester haha.. Det blir så bra. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal helt enda, men jeg er allerede invitert på noen Halloween fester så bra blir det nok uansett! 

♡ Nye klær i butikker. Det er alltid mye nytt som kommer i butikkene om høsten. Det er sjelden jeg shopper her i Norge, men er det noe nytt og spennende som viser seg tar jeg meg som oftest en liten titt! Mine favoritt nettbutikker, får jo også inn masse fint nå til høsten så jeg gleder meg til å se hva det nye blir. Hvis jeg skal selge masse klær, er jo også nødt til å kjøpe meg noe nytt! 

GENSER/ BODY HER. Love it♡

Hva gleder du deg til fremover? Skjer det noe morsomt? Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere! Nå skal jeg løpe ut døren her hjemme, tiden løper alltid fra meg haha. Love you all♡

17 kommentarer

Siste innlegg