Jeg spiser alt for mye – kommer til å bli tjukk

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Jeg sliter faktisk ingenting med dette at jeg driver å slutter med snus. Det eneste jeg merker er vell at jeg spiser alt for mye. Jeg spiser hele tiden og føler jeg alltid må ha et eller annet i munnen. Jeg føler meg kanskje sulten hele tiden også.. Ellers går det vell egentlig ganske bra. Jeg vurderer å dra å trene og seriøst begynne med det. Nå som jeg spiser så mye er nok det lurt, lurt er det jo uansett.. 

Her om dagen fikk jeg faktisk høre ”Du må begynne å trene hvis du skal fortsette sånn her”. Haha, og ja jeg er helt enig. Men akkurat nå konsentrerer jeg meg kun om en ting. Nemlig å få vekk snusen. Og det går overraskende bra så langt! Jeg håper det verste er over, selvom det faktisk ikke har vært så ille. Når er det man egentlig kan si at man har sluttet, og ikke lenger trenger å si at man driver å slutter? Er det noe fasit det?  

Uansett, idag har jeg ingen planer. Jeg har faktisk ikke hatt noen planer på flere dager nå. Kanskje jeg drar å møter en venninne etterpå, det trenger jeg virkelig! Jeg må få gjort noe om dagene, hvis ikke blir jeg bare deppa. Som jeg merker allerede er på vei. Når jeg ikke har noe å glede meg til eller noe å se frem mot blir jeg seriøst helt merkelig.. Jeg klarer ikke ha det gøy eller kose meg i det hele tatt. Jeg blir rett og slett deppa! 

Nå skal jeg redigere ferdig en video som kommer ut senere idag. Det er jo onsdag som betyr ny video på YouTube, woho! Ha en fin dag videre, så blogges vi! Love you all♡

7 kommentarer

Siste innlegg