Fantastisk sminkelook – Step by step

//Inneholder annonselenker

God kveld alle mine fine♡

De siste dagene har jeg blitt veldig glad i en spesiell sminke look. Jeg har godt slik nesten hver eneste dag en hel uke nå og jeg elsker det! Det er nok lenge til jeg kommer til å finne en look og sminkeprodukter jeg er så fornøyd med. 

♡Jeg bruker vell nesten de samme produktene i ansiktet som jeg alltid har gjort. Jeg har et par nye produkter som jeg allerede elsker og har lyst til å dele med dere! 


Jeg starter alltid med foundation. Denne har jeg brukt så lenge jeg kan huske og jeg virkelig elsker den. Jeg bruker foundation fra Mac i fargen NC25. Om sommeren blir det som regel en eller to farger mørkere da jeg er mørkere i huden. Jeg elsker dette produktet, det passer perfekt til huden min og holder seg på hele dagen.


Dette produktet har jeg nylig kjøpt og det er jeg virkelig glad for. Dette er en concealer som er fra KAT VON D. Jeg kjøpte denne da jeg var på ferie i USA, den fås kjøpt på Sephora. Jeg angrer så masse på at jeg ikke kjøpte flere av denne! Det går jo ikke an å få tak i hennes produkter i Norge. Uansett denne er fantastisk fin og jeg digger den, jeg bruker den under øynene for å lysne opp og på steder jeg vil dekke til! 

Jeg sverger også til en annen concealer for dere som trenger en ny en nå! Det er concealer fra Urban Decay. Den er også en stor favoritt i sminke skuffen min og har blitt brukt i flere år!


Min fantastiske Beauty Blender. Jeg skjønner ikke hvordan jeg overlevde før da denne ikke fantes? Hvordan kan man sminke seg uten en slik en haha.. Min er fra Real Techniques. Du kan finne den HER. 

 I dette pallette bruker jeg bare de lyseste fargene til å sette både foundation og concealer. Det passer det helt perfekt til! Palette er fra NYX. Du finner det HER. Kosten er fra Real Techniques, du finner den HER.

 Dette pudderet er faktisk sinnsykt bra. Jeg har akkurat startet å bruke det og jeg elsker det så langt! Jeg testet jo ut dette pudderet i en video på YouTube. Der vi tester ut masse sminke fra MaxFactor! Love it. Kosten er fra Real Techniques, du finner den HER.

Bryn er noe av det viktigste i ansiktet, syntes nå jeg! Det former jo alt og gjør at man ser bedre ut med en eneste gang! Jeg bruker brynsgele fra Anastasia Beverly Hills og jeg elsker det. Har brukt den så lenge jeg kan huske. Kosten er også fra Anastasia! Enkel og fin å påføre med. Elsker at det kommer med både kost og børste til å påføre produktet med. Brynsgele kan du finne HER, og kost HER. 

 Det er viktig å få brynene til å holde seg på plass. Derfor bruker jeg denne, som er fra Max Factor! 


Jeg bruker litt maskara på vippene før jeg setter på løsvipper. Jeg syntes det er mye enklere å påføre falske vipper med litt maskara på! Finere blir det også. Jeg påfører også litt maskara på vippene under. Maskara fra MaxFactor! 

 Dette er den helt nye, fantastiske øyenskyggen jeg har fått helt dilla på! Den er helt oransje og passer perfekt til blå og grønne øyne. Den passer jo selvfølgelig til alle slags øyne, men jeg syntes mine øyne (som er grønne) ”popper” veldig av denne skyggen. Noe jeg elsker. Øyenskyggen er fra Mac, og fargen heter RUDE.


Jeg liker å bruke et tynt lang med eyeliner, når jeg skal sette på false vipper. Da ser det med engang mye bedre ut og vippene ser ikke like falske ut lenger! Denne eyelineren er helt svart og er fra Makeup Mekka. 


Vipper fra House Of Lashes. Disse er seriøst noen av de fineste vippene jeg noen gang har testet ut. Jeg bare elsker måten dem er på. De er også super enkle å påføre og ser selvfølgelig smashing ut på øynene. Jeg bruker mine i flere uker, kanskje også mnd før jeg kaster dem og kjøper nye! Det gjelder å ta vare på dem så kan dem holde så lenge du bare vil. De kan kjøpes på H&M i Norge blant annet! 


Highlighter fra Makeup Mekka, denne er faktisk helt fantastisk! Det er mange som lurer på hvilken highlighter jeg anbefaler og det er helt klart denne samtidig som jeg har brukt Mary- lou Manazier fra The Balm i flere år. Den er også helt fantastisk. Du kan finne produktet HER.  


Lipglossen jeg har på meg i denne looken er fra Makeup Mekka. Det er bare en vanlig gloss med litt glitter i seg! Still love it tho.


All time fav!!! Settingsprayen fra Urban Decay. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. Den får sminken både til å se smashing ut og den får sminken til å sitte all day and all night. Noe som er helt fantastisk!


Alle mine børster er fra Real Techniques, du kan finne dem HER. 

Hva syntes du om looken, bruker du noen av de samme produktene? 

12 kommentarer

Siste innlegg