Uken som gikk// PUPPEDRAMA, BLOGGKRIG? DET ER VANSKELIG, NAKENBILDE? ++

//annonselenker

Akkurat nå:
Jeg ligger fortsatt i sengen og tenker litt over livet! Jeg har akkurat spist middag og akkurat nå er det Gossip Girl på skjermen. Jeg pratet med noen venninner om kino i kveld og alle har veldig lyst til det. Det eneste problemet er at filmen vi vil se er nesten utsolgt overalt. Så vi får se hva det blir til! Jeg var jo ute på byen i går og er også ganske så redusert etter dette! 

Ukens nedtur:
Jeg har hatt veldig lite motivasjon de siste dagene og det er alltid litt trist. Jeg føler jeg bare har vært tilstede uten å egentlig være det. Kroppen min er et sted mens tankene mine er et annet sted. Kjipt er det, og jeg må begynne å leve i øyeblikket og sette pris på alle de mulighetene jeg faktisk har. Jeg setter ikke nok pris på ting. 

Ukens høydepunkt:
Det er lenge siden jeg har kost meg så mye på en kveld som det jeg gjorde i går. Det var en veldig bra dag med jentene og menneskene jeg er glad i. Det er alltid deilig å tilbringe tid med folk man bryr seg om! I det siste føler jeg egentlig ikke at jeg har gjort så veldig mye, jeg har liksom bare levd. Kvelden i går ble da ekstra bra og det setter jeg pris på! 

Ukens tanke:
Pupper har ingenting med likestilling å gjøre. Akkurat dette er det mange som har forskjellige meninger om. Jeg mener jo det at pupper og kropp ikke har noe med likestilling å gjøre overhode. Ja kropp er kropp og en pupp er en pupp, det er ingenting ”spesielt” med det og jeg er enig i at man skal få gå kledd akkurat som man selv ønsker. Men det å sammenligne en kvinne kropp og herre kropp på den måten syntes jeg blir feil! Jeg legger ut lettkledde bilder jeg også, men jeg bruker ikke likestillings temaet som en unnskyldning for å legge ut disse bildene. 

Ukens irritasjon:
Det å skulle blogge er ikke bare bare. Jeg bretter ut livet mitt til folk jeg ikke kjenner på internett og det er selvfølgelig alltid skummelt! Jeg prøver å være forsiktig med det jeg legger ut og prøver å gjøre dette så godt jeg kan. Jeg har så lyst til å lykkes med det jeg ønsker! Jeg føler noen ganger jeg gjør det absolutt beste jeg kan uten å kanskje få det jeg vil tilbake. Det at jeg deler noe som kanskje betyr noe for meg og som er viktig for meg, er så klart vanskelig. Og når ikke ting faller i smak hos andre eller ikke blir godt tatt imot, er det selvfølgelig irriterende og skuffende.  

Ukens antrekk:

Genser/Body fra Nelly HER. Bukse fra Denim HER. 

Ukens mest leste innlegg:

PUPPER HAR INGENTING MED LIKESTILLING  GJØRE. EN LITEN BLOGGKRIG?

EN EKKEL NATT… ++ NAKENBILDE

19 KJAPPE SPM OG SVAR. 

9 kommentarer

Siste innlegg