Det er bare å glede seg + Et par skruer løs

God morgen alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg! Nå har jeg akkurat våknet etter en god natts søvn. Eller det har det vell egentlig ikke vært! Jeg har sovet godt de timene jeg har sovet, men jeg satt oppe så å si i hele natt å redigerte ferdig vloggen fra Florida! Det ble så bra og jeg gleder meg til å vise dere. Den kommer til å bli lagt ut i morgen så det er bare å følge med og glede seg.

I går var jeg innom IKEA en tur, jeg trengte nemlig et nytt nattbord! Det jeg hadde var vell egentlig bare et vanlig lite bord så det syntes jeg ble litt stusselig etterhvert. Jeg satt seriøst i nesten en time om ikke mer for å prøve å skru sammen denne lille greien!

Den ser utrolig fin ut og jeg digger den! Det mangler et par skruer for jeg klarte jo selvfølgelig ikke skru den sammen riktig.. Den står stødig og ser grei ut så det er jo det viktigste. Et par skruer løs gjør ingenting haha!
Jeg var på IKEA helt alene i går og jeg skjønner godt hvorfor jeg ikke har vært der på en stund. Det er jo helt kaotisk og man må gå gjennom hele butikken før man egentlig finner det man skal! Det gikk jo selvfølgelig fint til slutt og jeg er glad for at jeg tok turen. Nå ser det så utrolig mye bedre ut her hjemme. Når det ser bra ut, trives jeg bedre! Og det er viktig.

Nå skal jeg straks begynne å fikse meg. Idag skal jeg på middag hos pappa å spise fårikål, men først er jeg nødt til å noe bilder og filme en video. Jeg elsker fårikål, det er jo så godt! Senere var det kanskje snakk om at jentene og jeg skal ut på byen en tur. Jeg er usikker på om det blir noe av, men jeg håper hvertfall jeg finner på et eller annet. Nå føler jeg det er lenge siden jeg har kost meg skikkelig med bare jentene! Ha en fin dag babes, så blogges vi senere! Ta vare på hverandre! Love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg