En ekkel natt.. + Nakenbilde

Hallo alle mine flotte lesere♡

Idag har jeg hatt en helt grei dag så langt, natten derimot er ingenting å skryte av! Jeg sovnet seriøst ikke før rundt klokken slo 0430. Jeg skjønner ikke hva som går av meg noen ganger, jeg er liksom utrolig trøtt men klarer ikke å sove. I natt syntes jeg det også var litt ekkelt å ligge våken i sengen, med verken TV eller musikk på. Har du noen gang følt at det er noen på soverommet ditt? At noen står rett ved siden av sengen å ser på deg? Akkurat sånn følte jeg det i natt, og det er nok grunnen til at jeg ikke fikk sove.

Processed with VSCO with c1 presetTok med et lite nakenbilde, det er jo blitt så populært om dagen 😉 

Jeg er ganske sikker på at det ikke spøker her hjemme, men man kan jo aldri være sikker. Det var litt merkelig også, for plutselig begynte klokken min som er tom for batteri, jeg tror ikke det er batteri i den engang. Plutselig begynte klokken å slå, hørtes det i hvert fall ut som. Det kan godt hende dette bare var inne i mitt eget hode og at jeg drev å skremte meg selv. Men Gud så ekkelt det faktisk var haha.. Jeg er egentlig ikke redd for sånne ting, men når man faktisk ligger å tenker på det så skjer det slike ting. Det er klart det er ubehagelig! 

Uansett, nok om det. Nå har jeg akkurat spist litt frokost, drukket kaffe (Cappuchino med melk og sukker hehe.. Jeg hater kaffe og er ikke helt der enda) og slappet litt av i sengen. Nå står Netflix på for fullt, mens jeg prøver å finne ut av hva jeg skal gjøre idag. Jeg vurderer faktisk å dra å trene, jeg kan ikke huske sist jeg trente og det er ikke bra. Jeg har lenge tenkt på at nå må jeg komme meg på trening men jeg får det aldri til. Kanskje dagen er idag! Håper det. Jeg tenker jeg skal ta en liten soltime også, jeg vil gjerne holde på denne fargen fra Florida så lenge som mulig. Selvom den heller ikke er noe å skryte av! 

Det frister faktisk sinnsykt å dra ut å spise og ta et glass vin ett eller annet sted senere i kveld. Jeg har så lyst til å bruke et par nye sko jeg har kjøpt meg haha.. Verdens dårligste unnskyldning! Uansett, ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere. Ta vare på hverandre, love you all♡

29 kommentarer
    1. Tvilling, det er kjempe ekkelt å føle det! Føler det veldig ofte, at noen står å ser på meg ved siden av sengen. I tillegg innbiller jeg meg at det ser ut som det også! 🤢🤢

    2. Det der er ikke et nakenbilde.. Nakenbilde er når du faktisk viser noe. Jeg begynner å bli irritert av at du alltid skal clickbaite ALLE blogg inleggene dine lol. Dårlig kvalitet blogg inlegg spør du meg

    3. Føler du er så glad å gira på YouTube videoene med Martine men Martine på en måte drepe gleden din hvis du skjønner..? Haha høres teit ut

    4. ikke for å skremme deg men anbefaler deg å lese alt på denne siden http://www.nataliakuna.com/shadow-people–dark-beings.html
      den kan gi deg noen svar. ofte mennesker som har søvnparalyse opplever å se disse også (er en dokumentar på netflix som du kan se, tror den heter nightmare, ikke helt sikker, jeg følte meg veldig igjen på de personene som snakket)
      jeg begynte å få besøk når jeg var 15 år (mulig når jeg var barn også), han har dukket opp i ny og ned siden da, jeg er 25 år i dag. De dukker som regel når du er inne i dårlig perioder som f.eks depresjon. De kan også styre elektrisitet til en viss grad. forrige leilighet jeg pleide å få besøk så hadde vi en vannkoker som stadig vekk skrudde seg selv på, i dag så skrur pcn min seg på hele natta, ekstremt irriterende. jeg må sove med lys og tv på, tørr ikke annet..

    5. Til dere som sier at det ikke er et nakenbilde så er det faktisk det.. hun er naken liksom, hvordan kan det ikke være ett nakenbilde da?

    6. Isabell!!du må slette det bilde nååååå menn kan finne det bilde og finne deg og gjøre ting med deg….PS kan du si hei Mie IG Adde meg på snap mielilly

    7. Elsker bloggen din! Hver gang jeg kjeder meg eller er lei meg ser jeg på bloggen din og ler meg i hjel av videoene! (også Martine sin) Gleder meg til ny video på YT😍

    8. Hei, veldig glad i å lese bloggen din å se videoene til deg og Martine!♥️ Jeg lurte på om du kunne skrevet et innleg om hvordan du har innredet rommet ditt?😊

    9. Har så lyst til å fortelle deg min erfaring om det å føle at noen er i rommet men jeg vil ikke skremme deg. Hm alså jeg ble kvitt det for å si det sånn 🙂 Jeg pratet med en seriøs spåmann og trodde ikke han kunne noe men da han sa ” jah du er redd om kveldene av og til og føler det er noe i nærheten som følger med på deg når du skal sove?” Oh yes!
      hehe men det var et gjenferd og jeg er heldigvis kvitt det. _Ikke farlig men heller ikke en som ville gjøre livet bedre eller verre KUN bare nysgjerrig som jeg fikk fortalt og han forsvant av seg selv…blæh ! haha han forsvant når livet ble tregere i hverdagen !
      Glad jeg ikke har den følelsen og for ikke sove fordi jeg følte noe kikka på meg i senga er borte men har ikke gått i detaljer og ikke delt med venninner … 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg