VIDEO- 40K SPESIAL!!!! “Noe av det ekleste jeg har putta i munnen”

Hallo alle mine fine♡

Som takk til alle dere 40 000 ++ som abonnerer på kanalen til Martine og meg har vi valgt å lage en ganske så morsom video. Dette var jo ikke så veldig morsomt for oss å filme akkurat, men jeg er helt sikker på at for dere som skal se på blir det hysterisk!

Jeg har puttet ting i munnen min som er noe av det ekleste jeg har hatt i munnen haha.. Noe av dette smakte pyton og jeg kan vell si at det var like før det var både blod, tårer og spy haha.. Okei, nå dro jeg den litt. Men dette var virkelig ikke morsomt å gå gjennom. Anbefaler ingen å for eksempel spise kattemat. Ush! 

Vi valgte å filme en video som kalles “Eat it or say it” noe som går ut på at vi enten må fortelle noe vi ikke har lyst til eller spise noe veldig ekkelt som vi plukket ut selv. 
Uansett, jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår som du kan finne HER. Da blir hvertfall jeg kjempeglad! 

Enjoy♡

Og igjen, tusen takk til alle som abonnerer og følger oss. Det er så utrolig morsomt! Ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere. Love you all♡

11 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med 40k abonnenter Isabel og Martine😊💓dere fortjener det veldig!! Jeg liker veldig godt og se på YouTube kanalen deres👍🏻Jeg lurte på en ting og det er opp til dere og svare på det, er du og Martine sure på Sofie og Andre pga dettte med likestilling eller er Sofie og Andrea sure på dere? De virket litt sire i blogg kommentarfeltet ditt og Martines? Opp til dere og svare kan godt være jeg har misforstått men velger heller og spørre enn og lure på det? Gratulerer igjen dere virker ut som noen fantastiske jenter!! Klem fra meg<3

    2. Kan du linke til riktig blogginnlegg fremover, eller er det et triks for at vi skal scrolle gjennom hele bloggen for å lese den ene setningen som interesserer oss?
      Kan du også begynne å publisere kommentarene som er negative og? Ser kun positive, og det stemmer nok ikke helt, søten! Haha love

    3. V: Nå henger jeg ikke helt med? Linke til blogginnlegg? 🙂 Jeg har åpent kommentarfelt, så alle kommentarer blir godkjente uten at jeg trenger å gjøre noe som helst<3 Hehe

    4. Kan dere ikke legge ut film av hvor dere sminker dere med mat? Feks kakao som pudder og bakepulver til baking, hadde vært så morro siden dere er så flinke til å sminke dere😊

    5. Gratulerer så mye med 40 000 abonnenter💞 Jeg har fulgt med helt siden dere starta♥️ Å jeg så jo selvfølgelig denne videoen, men på videoen var det snakk om nummeret ditt. Så jeg gikk på 1881 for å skjekke om det var lagra der♥️ Så jeg søkte da på deg å da kom det opp nummeret ditt og hvor du bor. Det samme med Martine. Så jeg ville bare si ifra så du kunne vite det💞 Jeg søkte ikke på nummeret deres for å få det, men jeg tror det kan være litt skummelt hvis folk for vite hvor dere bor. Fordi dere må jo ha privat liv å💞 Jeg håper du forstår. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg