Noe av det ekleste jeg har putta i munnen + Pupper overalt

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det? Jeg sitter her hos Martine, vi har tatt oss en liten pause. Vi driver nemlig å spiller inn masse videoer til dere, blant annet 40k spesial videoen som kommer ut imorgen. Det er seriøst noe av det verste jeg har gjort, men helt sikkert veldig morsomt for dere. Det er derfor jeg har vært litt borte fra bloggen idag, jeg har vell egentlig ikke det. Men det føles virkelig sånn.

Du kan vell bare tenke deg hva vi driver å filmer? Uff, anbefaler ingen å gjøre dette haha.. Dere burde virkelig glede dere til imorgen.

Jeg får så dårlig samvittighet når det er dager som dette og dager jeg har null motivasjon og ingenting å blogge om. Det har vært en del sånne dager i det siste, jeg hater det! Jeg har så lyst til å gjøre det bra hver eneste dag, men det er ikke alltid like lett. Har du noen tips eller noe du vil jeg skal skrive om så kommenter gjerne det! Setter pris på det, alltid♡

Vi sitter faktisk å prater litt om denne trenden som akkurat har kommet. Legge ut bilder av puppene sine? Altså jeg fikk faktisk totalt sjokk. Greit nok at enkelte har lyst til å legge ut bilder av kroppen sin, men akkurat nå syntes jeg faktisk det er litt drøyt. Det er rett og slett et rop om oppmerksomhet spør du meg. Og hvorfor gjør alle dette nå? Hva er grunnen? For meg blir det for dumt at alle skal henge seg på. 

Uansett, nok om det. Jeg har ikke tenkt til å legge ut bilde av puppene mine, uten noe som helst klær på! Hvertfall ikke nå etter at alle andre har gjort det haha..  Nå skal vi vell prate litt til, så er det på igjen med innspilling av videoer. Kos dere masse idag babes, love you all♡

21 kommentarer
    1. husk på at det er lov og ikke alltid ha motivasjonen og lysten til noe, og at man ikke alltid må være aktiv og det skal være perfekt<33 sliter selv med dette skolemessig for det jeg gjør blir aldri bra nok, stiller høye krav! men det som kan være lurt tror jeg kan være å ha en plan klar for uken for din del da, hva innleggene skal handle om ol.<33 du kan jo foreksempel legge ut på din snap stort om vi har noen ønsker, og vooilaa da har du sikkert fått inn masse tips om hva du kan skrive om i den kommende uken<33digger deg Isabelle, du har så mange fine poeng, en glede å lese bloggen din og følge deg<33

    2. det med puppene; WORD Isabelle. Jeg er jente selv men altså, det blir nesten litt kvalmt. Synes heller ikke det har noe med likestilling å gjøre at damer ikke går i bar overkropp. Nei uff, vet ikke hva jeg skal si ass. uansett veldig glad for at du ikke er redd for å si at du får sjokk av det der selvom noen av pærra “kollegaene” deres har gjort det. Du er en ærlig og fin person, digger deg.

    3. Hei😊
      Så fint sminket du var her. Vil du fortelle hvilken øyenskygge du har og hva du har på leppene?
      😊😊

    4. Hva får du ut av å kritisere bl.a Sofie og Andrea for puppebildene? Er det fordi du er i mot det denne trenden står for, altså likestilling? Greit nok at du ikke ville gjort det selv, men du trenger ikke å gå ut med at du synes det er teit, når det tross alt er for å kjempe for en god sak – som inkluderer DEG fordi du er en kvinne!

    5. Grunnen til at flere bloggere legger ut toppløse bilder er for å jobbe for likestilling og normalisere det å vise puppene. Synes det er bra at flere henger seg for det sprer budskapet om en sak mange bryr seg om, og jeg synes det er likestilling de vil dra oppmerksomhet til og ikke seg selv De bidrar til å ta vekk presset rundt det å vise puppene. Det skal ikke være slik at jenter skal skamme seg for å vise seg toppløs, men om menn gjør det så er det ingen som reagerer.
      Helt greit om du ikke vil henge deg på selv, men synes det er unødvendig å skrive mot saken på bloggen din. Spesielt ettersom du selv flere ganger har skrevet på bloggen at du ikke liker hvordan kvinner dømmes for å legge ut lettkledde bilder.
      Et sitat fra din egen blogg:
      “Hvorfor er det slik at for at en kvinne skal være selvstendig og sterk må hun ha på seg klær? Jeg er så lei av å lese overalt og høre om at kvinner som legger ut lettkledde bilder ikke har respekt for seg selv, mens når en mann legger ut et lettkledd bilde digger alle han og syntes han ser bra ut. Jeg er så lei av forskjellsbehandling når det gjelder bilder på sosiale medier. Det at en kvinne er fornøyd med kroppen sin uansett hvordan den ser ut og tørr og vise den frem er for meg en sterk og selvtendig person som man burde respektere.”

    6. Du kan skrive litt om hva du ser på deg selv om 10 år. Hvor mange barn skal du ha? Hva er ditt mål i livet? osv. litt mer om deg selv 🙂

    7. Anonym: Hei! Jeg syntes det er helt greit at man kan legge ut lettkledde bilder om man ønsker det. Men når man skal gjøre det i sammenheng med likestilling og rettferdighet og den kampen der syntes jeg det blir feil! Det er bra at noen tar opp kampen for likestilling, jeg er all in for likestilling selv, men pupper har ingenting med likestilling å gjøre! Kvinner og menn er forskjellige, sånn er det bare. :)<3

    8. Anonym: Hei, det er veldig fint at dem tar opp kampen for likestilling selvfølgelig! Jeg er for likestilling av kvinner og menn jeg også! Men når man skal bruke kropp og pupper som ikke har noe med likestilling å gjøre, da syntes jeg det blir for dumt! Dette var som sagt min mening om dette og det at andre mener noe annet er helt greit det 🙂
      (Ref, mitt siste innlegg på bloggen) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg