Bikini bildene som aldri kom på bloggen- FLAUUT

Hallo alle sammen!

Jeg vet at dere elsker disse innleggene, så jeg bestemte meg for å lage et til hehe.. Selvom dette ikke er så veldig morsomt for meg så håper jeg dere får en god latter av disse bildene. Det er ikke lett å legge ut slike bilder, men jeg biter tennene sammen og håper du liker innlegget! 

 Hva skjer med håret her liksom?? 

Uff.. Jaja, litt selvironi er bra noen ganger. Nå skal jeg ta turen ned for å stemme, ikke glem det alle sammen! Din stemme er viktig. Vi blogges senere, ta vare på hverandre. Love you all!

9 kommentarer
    1. kanskje litt feil innlegg å kommentere dette på, hahaha. men herreguuud så sjalu jeg er på utseendet ditt. du er så sinnsykt pen, isabelle! og så naturlig pen, du kan helt fint gå uten sminke, men så er du så innmari flink til å sminke deg og utrolig fin med masse sminke også. Du har alt! Og jeg elsket å lese bloggen din enda mer når du var i Florida, og syntes det var utrolig kult og gøy at du reiste alene, selv om du dro og besøkte venner, så reiste du jo alene. Så reis mer!! digget bloggen så mye når du var der borte. stå på guuurl 😀

    2. Elsker deg❤️Kan du add meg på snap??Jeg heter sarkruk er stor fan av deg og martine og alle venner mine abonnerer kanalen deres💘💕Og De bildene der er ikke stygge!!!💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg