Uken som gikk// Florida, orkan, glemte mobil og pass, frekke mennesker++

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg i sofaen hos tanten og onkelen min. Jeg sitter her å blogger mens jeg hører resten av gjengen prate om masse spennende ting. Akkurat nå er temaet overnaturlige ting, noe jeg elsker og syntes er veldig morsomt å høre om. Vi feirer faktisk hele tre bursdager idag så jeg har spist god mat og verdens beste kaker. Nå skal jeg og kusinen min straks dra, jeg er så snill og skal kjøre henne hjem. Jeg skal samtidig ta en titt på leiligheten hennes som jeg aldri har vært i før så det blir spennende. 

Ukens nedtur:
At jeg har reist fra mitt favorittland og selvfølgelig at det er en orkan som straks treffer Florida.. Det er så rart å tenke på at jeg kun for et par dager siden gikk rundt i disse gatene som straks blir stengt og allerede har begynt å bli evakuert. 

Ukens høydepunkt:
Hele Florida ferien har egentlig bare vært et stort høydepunkt! Jeg har storkost meg og lengter allerede tilbake. Jeg er overbevist om at jeg uansett kommer til å reise tilbake til USA. Det er jo egentlig allerede planlagt og jeg klarer såvidt å vente! Jeg elsker jo å reise og oppleve forskjellige land og kulturer. Jeg og Martine har også rundet 40 000 abonnenter på YouTube, noe som er helt fantastisk. Det er så utrolig gøy og det gir meg så mye motivasjon! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Går til alle dere haters og frekke mennesker. Jeg er så lei av at noen alltid skal kommentere og se det negative i andre mennesker. Det verste er jo at folk også skal kommentere negativt på utseende til andre folk. Jeg pleier ikke å bry meg så veldig mye om dette, men enkelte kommentarer stikker jo selvfølgelig litt. Det at noen syntes jeg for eksempel er tjukk går helt greit, jeg vet at jeg ikke er tjukk. Men det at folk faktisk tar seg tid og bruker sin energi på å dra andre ned er skremmende. Jeg forstår meg virkelig ikke på dere som gjør det. Jeg føler meg mye bedre med meg selv når jeg kommenterer noe positivt til andre! 

Ukens irritasjon:
Jeg er så utrolig glemsk at det nesten er litt skremmende. Jeg har jo allerede fortalt at jeg både glemte mobil og pass når jeg var på reise. Først så klarer jeg å glemme telefonen min igjen i huset der jeg bodde, i Florida. Så klarer jeg å glemme passet mitt inne i flyet da jeg landet i Frankfurt så flyvertinnene kom løpene etter meg med passet mitt i hånda. Da jeg senere landet i Oslo var jeg selvfølgelig innom taxfree og kjøpte meg masse greier. Den posen klarte jeg selvfølgelig å glemme der jeg plukket opp bagasjen så den har jeg jo selvfølgelig ikke klart å få med meg hjem! Sinnsykt irriterende, jeg følte nesten jeg bare kastet penger ut av vinduet.. Jeg hadde jo ikke sovet på nesten to døgn så det er nok grunnen, jeg fungerte ikke helt som jeg pleier haha.. Jeg er egentlig ikke så veldig glemsk! Nå vet jeg at jeg trenger en del søvn for å fungere.

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens mest leste innlegg:

JEG ER TJUKK, OG SKAL BEGYNNE PÅ SLANKEPILLER..

UKENS SPØRSMÅL – TJENER VI PENGER PÅ YOUTUBE?? Sykehuset på ferie, guttevenner, mitt crush, Florida, orkan++ 

Masse bikini bilder + bilder av meg uten sminke. TAN LINES & NO MAKEUP!

9 kommentarer

Siste innlegg