40 K spesial

 Bildet fra meetupet vi hadde for litt siden. Vloggen kommer om ikke så alt for lenge forresten♡

Heihei alle sammen♡

Da jeg åpnet YouTube kanalen til Martine og meg tidligere idag så jeg noe utrolig kult. Vi hadde 39 999 abonnenter og det gjør meg selvfølgelig veldig glad og giret. Nå har vi rundet over 40 000 abonnenter, det er så mange mennesker. Tenk alle de vi kan nå ut til ved videoene våres. Det er nesten litt skremmende at det er så mange som følger oss. Hvis vi kunne stilt opp alle dere på rekke hadde vi nok fått sjokk. Det er helt annerledes å se så mange mennesker i real life enn bare et tall på skjermen.

Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen♡

Uansett, jeg velger å skrive dette innlegget bare for egentlig å takke alle dere som følger oss, jeg er hvertfall veldig takknemlig og syntes dette er utrolig gøy. Det at videoene våres har kommet i smak hos de fleste er selvfølgelig det beste. Vi har jo nevnt for dere at det kommer til å bli en 40k spesial video. Vi har dessverre ikke fått tid til å få filmet det enda i og med at jeg har vært bortreist og vi hadde aldri trodd at dette kom til å gå så utrolig fort. Derfor tenkte jeg at dere kunne legge igjen en kommentar på hva slags video DU vil se! 

Nå har du sjansen til å bestemme hva vi skal filme og i og med at dette er en spesial blir det selvfølgelig en video utenom det vanlige. Kom derfor med tips til kule og spesielle videoer vi kanskje ikke har laget før! Og kanskje litt utenfor komfortsonen? Hehe.. 

Igjen tusen takk til alle dere som abonnerer, dere aner ikke hvor kult dette er for oss! LOVE YOU ALL♡

42 kommentarer

Siste innlegg