Ukens spørsmål// Sykehus på ferie, guttevenner, jentene fra PH, penger på YouTube? ++

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva er din verste ferieopplevelse?
Åå gud den var vanskelig. Jeg vil ikke si jeg har hatt noe spesielt ille ferier. Kanskje de få gangene jeg har havnet på sykehuset på grunn av nøtter hehe.. Det er så mye vanskeligere å følge med på dette i utlandet. Plutselig bruker dem nøtter i noe mat man aldri bruker nøtter i hjemme! Det er litt kjipt. Jeg er også veldig sløv når det kommer til å ta med den lille sprøyten min. EpiPen heter det vell! Jeg hadde ikke den med til Florida nå for eksempel.. Jeg vet jeg må skjerpe meg når det kommer til det, for det er jo faktisk livsviktig. 

Har Irma kommet til Florida?
Nei, ikke enda. Det er meningen at orkanen skal komme søndag- mandag! Så jeg var heldig som hadde fly hjem bare et par dager før dette. Selvom jeg hadde lyst til å være der haha! Uansett, det ser jo også ut som det bare blir verre og verre og at orkanen bare blir sterkere og sterkere. Jeg håper ikke det blir alt for mye skader der borte. 

Har du en gutte bestevenn som står deg nært?
Ja, det har jeg faktisk. Han har jeg kjent veldig lenge og vet faktisk masse om meg. Det er litt skummelt, selvom jeg vet at han er til å stole på!

Har du et crush?
Nei, det har jeg ikke. Jeg prøver på en måte å finne en, selvom det ikke er så veldig lett. Jeg vil ha en gutt samtidig som jeg er singel så akkurat dette er veldig vanskelig for meg haha.. 

Hvem av jentene kommer du best overens med etter PH?
Jeg kommer jo selvfølgelig best overens med Martine, men det gjelder vell ikke. Vi var jo bestevenner fra før av! Utenom Martine så vet jeg faktisk ikke. Det er ganske likt mellom alle sammen. Selvom det er en jeg ikke er alt for begeistret for haha! 

Tjener du og Martine penger på YouTube?
Vi tjener selvfølgelig penger på reklamevideoer som blir lagt ut. Annet enn det er det vell ikke! Det er reklame vi tjener penger på. 

Hva er ditt favoritt godteri?
Jeg er faktisk ikke noe stor fan av godteri. Jeg er mer glad i frukt og bær og syntes seriøst det smaker bedre. Jeg slipper også å bli kvalm om jeg spiser for mye! Men må jeg si et godteri må det nok bli de røde og blå små kulene, er det tyttebær og blåbær? Haha, jeg aner faktisk ikke. Rop ut om du vet hva jeg mener! 

Hvordan gjør du og Martine det med videoer? Dere er aktive osv, men legger noen ganger ut ting som ikke interesserer meg og mine venner. Stresser dere mye med det eller tar dere det chill? Og når kommer flere dating episoder av deg?
Vi spiller inn videoer så ofte vi kan. Det kan være en dag vi filmer masse videoer slik at vi har backup ol. Det er veldig vanskelig å skulle tilfredstille absolutt alle sammen så en del forskjellige videoer er vi nødt til å ha. Om det er noen spesielle videoer du ønsker så er det selvfølgelig bare å legge igjen en kommentar. Vi elsker tips fra dere. Det er jo dere vi lager videoer til og dere vi vil underholde. Vi tar kanalen seriøst og jobber med den så godt vi kan. Til nå syntes jeg det har gått veldig fint og vi får god respons fra de fleste. Noe som er supert! Det skal komme flere date episoder, men slike videoer tar tid. Det håper jeg dere skjønner.

Hva ville du jobbet som om du ikke kunne gjort det du gjør nå?
Jeg har veldig lyst til å være min egen sjef. Om jeg ikke hadde blogget, Youtubet og drevet med sosiale medier hadde jeg nok kun jobbet i butikk eller på kontor. Selvom det ikke er noe jeg har lyst til. Jeg har jo fagbrev i kontor og administrasjon så det er nok det jeg hadde jobbet med enn så lenge! 

Hvordan syntes du det er å være en så offentlig person?
Jeg føler egentlig ikke jeg er en så veldig offentlig person. Jeg er den samme som jeg alltid har vært! Selvfølgelig er det jo en stor forskjell at folk kommer bort og vil prate og ta bilde, men det syntes jeg bare er koselig og jeg stiller alltid opp på bilder! Det kan bli litt mye i lengden, spesielt når folk tror de kjenner deg og allerede har en mening om det. Da er det alltid litt vanskelig, men jeg bryr meg som regel ikke om folk som dømmer osv. 

Hva er det verste marerittet du har hatt?
Åå Gud, det var et vanskelig spørsmål. Jeg har nesten aldri mareritt, noe jeg er veldig veldig glad for. Jeg hadde faktisk mareritt hele tiden da jeg var liten, men det er vell ganske vanlig. Jeg husker jeg hadde en drøm gjentatte ganger da jeg var liten. Det er nesten litt teit å si, men jeg drømte hele tiden at jeg ble drept av mamma og pappa, med slanger. Haha herregud!

Hvor mange tatoveringer har du?
Jeg har fire tatoveringer. Jeg har tatt fem, men den ene er en cover-up! Jeg tror egentlig ikke jeg kommer ti å ta flere tatoveringer, jeg er fornøyd med de jeg har nå og jeg syntes ikke det er så fint med masse tatoveringer. Det er andre som kler det selvfølgelig, men jeg tror ikke jeg hadde kledd det noe særlig! Se for deg meg med masse tatoveringer.. Nei takk haha! 

Har du tenkt til å stemme ved valgkampen?
Jeg aner faktisk ikke. Jeg driver fortsatt å vurderer hva jeg eventuelt skal stemme på! Jeg har heller ikke lagt meg så veldig inn i de forskjellige partiene og hva dem står for så jeg tror det kommer til å bli vanskelig. Jeg må nok ta en sånn test på nettet! For jeg har faktisk fått utdelt en stemme som er lurt å bruke. Selvom min ene stemme ikke kommer til å gjøre noe forskjell er det viktig å stemme. For tenk om alle tenker sånn!

16 kommentarer
    1. Hei, vakkre deg! Jeg har alltid hatt lyst å blogge og har en blogg nå, men som ikke er i bruk lenger. Det er rett og slett sånn at jeg sliter så mye med sosial angst at nå tror jeg det er gått så langt at ikke jeg tørr å blogge, fordi da blir man kanskje lagt merke til og det er jo det jeg ønsker når innleggene deles og har derfor stoppet å blogge.. og i tillegg er jeg ny på skolen og sånn, så har tenkt at om noen ser at jeg blogger, hva om de synes det er teit eller at den blir nevnt i timen på skolen, siden jeg går på medier og kommunikasjon… Problemet er at jeg innerst inne har veldig lyst å blogge, men er litt låst fast nå på at jeg ikke tørr eller at hva om innleggene mine er teite. I tillegg sliter jeg også med å finne på noe å blogge om, fordi det føles som alt må være perfekt før det blir delt og at det skal være riktig tema som folk vil klikke seg inn på osv. Har du noen tips eller forslag på hva jeg skal gjøre?

    2. Du er en vakker jente, men det blir så kjedelig og lese inleggene når du tar dem samme bildene i hvert innlegg.
      Bilder har veldig mye og si, bare et tips 🙂

    3. Vær så snill og bruk stemmeretten din! Dette er et så viktig valg som avgjør om Frp og Listhaug skal få fortsette å ha like stor makt som de har nå. Når Frp sitter i regjering og sprer så mye rasistiske utsagn i intervjuer osv normaliserer de rasistiske holdninger, og det har vi et ansvar for å endre.
      Anbefaler virkelig å ta valgomaten til nrk, den er veldig bra med gode forklaringer av alle spørsmål (der man også kan lese seg raskt opp på de viktigste sakene ang dette valget). Den tar ikke lang tid, og gir deg en god pekepinn på hvilke partier du er enig og uenig i!
      Godt valg (og stem snilt)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg