Det blir nok et rent helvete..

God morgen alle sammen♡

Her borte er klokken akkurat tikket 0900 og jeg har akkurat våknet. Hva skjer med at jeg våkner så tidlig? Jeg var til og med ute i går og våkner like opplagt som jeg skulle gjort om jeg hadde sovet mange timer. Jeg skal ikke akkurat klage på det, det er jo supert at dette skjer. Bare veldig veldig uvant for meg. Uansett, igår var en ganske så bra dag her i Florida. Jeg fikk endelig tatt meg en tur på Campus og sett hvordan det er på skolen til de som studerer her og jeg har bare et ord, WOW! Altså, man burde ikke klage når det er så fint på skolen. Jeg vlogget litt derfra så jeg gleder meg til å få vist dere. Dette er en privatskole så jeg skjønner at det er en av de fineste skolene, men så fint hadde jeg faktisk ikke forventet. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with f2 preset
Jeg dør forresten for dette antrekket. Hvor søtt var det ikke? Alt er kjøpt her borte i statene. Jeg tenkte å lage en innkjøpsvideo til dere så da dukker plaggene opp der. Hvem stemmer for innkjøpsvideo?

Vi var også på ”hurricane party” i går, merkelig nok så er det en greie her borte! Dere som har meg på Snapchat (isabelleeriksen) har vell allerede fått med dere dette. Uber sjåføren vår hadde kjørt en rekke ungdommer på fest hvor de også hadde kalt dette for ”hurricane party”. Jeg tror neppe man feirer at det er en orkan på vei, men heller samles, drikker og koser seg selvom det er noe fælt på vei. 

Senere i kveld reiser jeg dessverre, jeg burde vell egentlig være veldig fornøyd med at jeg drar rett før stormen kommer. Men jeg har på en eller annen måte lyst til å være her. Jeg syntes sånne ting er utrolig spennende og fascinerende! Jeg vet, jeg er kjipt.. Jeg gruer meg enormt til denne flyturen. Jeg mellomlander i Frankfurt og må vente der i hele ti timer..Det blir nok et rent helvete! Det er veldig mange timer å vente på en flyplass. Heldigvis er det en stor flyplass som jeg kan gå litt rundt på og eventuelt shoppe litt. På en annen side er det ganske dumt haha.. Jeg vil ikke bruke mer penger nå! 

Nå må jeg få i meg noe mat og drikke, jeg er så tørst at jeg føler det er ørken i munnen min haha.. Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg