VIDEO- Smaker på Amerikansk godteri! “Smakte pyton, burde ikke selges”

Hallo alle mine fine♡

For noen dager siden smakte jeg og venninnen min på litt Amerikansk godteri, som så ganske ekkelt ut! Dette er typisk Amerikansk som folk faktisk spiser her borte. Etter min mening burde ikke et par av tingene selges haha.. Så ille var det faktisk! 

Håper du liker videoen, gjerne abonner på kanalen til Martine og meg som du kan finne HER! Da blir jeg glad♡
 

Har du smakt noe av dette før? Isåfall, hva syntes du?

7 kommentarer
    1. Synes ikke videoen var så særlig bra… Gadd ikke å se hele. 1) Dere trenger ikke å bruke 5 minutter på å vise godteriet før dere smaker, det er noe man viser underveis. 2) Ikke ha musikken så høyt, man hører ikke hva dere sier engang

    2. Kan du lage sånne topp 10 favoritt sanger atm innlegg, eller noe lignende med musikken du hører på? <3

    3. Hahaha du bare “ikke rart dem er feite” (den siste greia dere smakte er en av venninnene mine sitt favoritt godteri! Hahaha hun spiser sånn 6 på en gang, men det er forskjellig sånn “sterkhetssmak” i pakka, noen er helt forferdelige mens andre er litt milde

    4. Dere har jo kjøpt bare ekkelt snop, det finnes MYE godt !! de fleste ganger når jeg er hos farmor (bor i usa) så kjøper jeg med hjem en hel koffert med snop og mat som bare usa har, og er drit godt. Det dere spiser i videoen er ekkelt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg