Uken som gikk// Falsk bruker av meg, han hadde pistol, Florida, bikinibilder++

 Processed with VSCO with c1 preset

Akkurat nå:
Nå ligger jeg i sengen og har akkurat våknet. Her er klokken bare 10:00 så dagen har såvidt begynt! Jeg aner ikke hva planene idag er, jeg er hvertfall nødt til å få blogget litt og redigere video. Det er derfor jeg valgte å stå opp relativt tidlig slik at jeg ikke mister hele dagen. De andre ligger fortsatt å sover og jeg håper egentlig dem gjør det noen timer til haha.. 

Ukens nedtur:
Denne uken har jeg hatt det veldig fint, jeg er jo i Florida og storkoser meg. Jeg har funnet ut av det finnes en falsk bruker av meg på et spill jeg ikke aner hva er haha.. Noe som visst nok heter MSP?! Det er så kjipt at folk tror de spiller mot meg, så gjør dem ikke det.. Uansett, den brukeren er falsk så det er ikke meg! Hvis det går å rapportere på dette spillet så gjerne gjør det dere som har sagt ifra til meg. 

Ukens høydepunkt:
Dette stedet!! Bare det å være her gjør meg glad og jeg har ventet på dette i hele sommer. Endelig var det min tur til å reise og det føles godt! Jeg har funnet ut av at jeg ikke kan være hjemme uten å gjøre noen ting så lenge av gangen, da blir jeg bare rastløs og deppa! 

Ukens tanke:
Gjøre alt det jeg har lyst til nå som jeg faktisk kan. Man vet aldri hva som skjer i morgen, plutselig har jeg ikke mulighet til å gjøre det jeg ønsker lenger. Derfor vil jeg leve som om hver dag er den siste. Jeg vil ikke bruke mer tid på å tenke og ønske, jeg skal faktisk utføre det jeg vil. 

Ukens irritasjon:
Været her borte. Det er sinnsykt varmt, nesten alt for varmt! Ikke at jeg skal klage på selve varmen, men når det plutselig kan begynne å regne sinnsykt mye er det veldig kjipt. Heldigvis varer ikke dette så lenge! Men det ødelegger noen av planene vi har. Noe som er veldig kjipt, spesielt for meg som kun er her noen dager. Uansett, jeg prøver å være positiv. Det er jo fortsatt masse vi kan gjøre, vi må bare være kreative! 

Ukens mest leste innlegg:

Ukens spørsmål – Sex, krangling, abort, kleine mensen opplevelser++

HAN HADDE EN PISTOL.. Truet med å hente den!

Dirty pics på stranda. Masse bikini bilder!!

9 kommentarer
    1. Tror Martine spiller det da…fordi hun spurte på ms om d var noen som ville spille sammen med henne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg