Våknet alene i sengen! Hun er borte..

God morgen alle mine fine, eller god kveld er det vell for dere♡

Jeg har akkurat våknet, etter en kveld ute på byen her i Florida! Jeg aner ikke hva planene er idag, jeg har veldig lyst til å dra å se litt mer og oppleve Florida enda litt til. I går kjørte vi litt rundt her og det er et par steder det er så sinnsykt fint, altså husene!! Jeg vet ikke hva jeg skal si engang, jeg ble målløs. Nesten litt deprimert også haha.. Det ga meg også enda mer motivasjon til å faktisk jobbe og gjøre det man vil mest! Jeg vlogget en del i går så jeg gleder meg til den kommer ut og til jeg får vist dere hvor fint det her. 

Jeg tror de andre hadde lyst til å dra ut på byen i dag også. Det kommer nok jeg til å droppe, jeg har heller lyst til å stå opp tidlig hver dag å finne på noe. Det første jeg er nødt til å gjøre idag er hvertfall å finne venninnen min.. I dag våknet jeg opp alene i sengen, da jeg valgte å dra tidligere enn de andre fra utestedet i natt. Jeg fikk totalt sjokk da det ikke lå noen ved siden av meg for det skulle det egentlig ha gjort. Jeg håper hun bare har sovnet på nach eller er hos noen av de andre vi dro ut med. Hun bor jo her nede så jeg er sikker på at hun er trygg et sted. Uansett, jeg driver å ringer som en galing i håp om at hun skal ta telefonen. Klokken er jo faktisk bare 1100 her så det er ikke rart om hun fortsatt ligger å sover et eller annet sted.

 Processed with VSCO with c1 preset

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg