HAN HADDE EN PISTOL!!

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra en tur ute på byen her i Florida, nå gleder jeg meg ekstremt mye til å sove. Jeg er døds sliten og trøtt. Her er klokken snart 0400, men det føles ut som klokken er mye mer. Jeg kom meg heldigvis inn på et utested her til slutt, man må jo som regel være 21 år gammel for å komme inn og for å drikke her i USA.
Jeg syntes egentlig det er skikkelig teit. Ikke fordi jeg ikke er blitt 21 enda, men når man kan kjøre bil her som 16 åring syntes jeg det er veldig rart at man må være 21 år for å komme inn på utesteder og spesielt for å kjøpe alkohol. Det er mye farligere å kjøre bil enn å drikke litt alkohol, man kan jo faktisk skade både seg selv og andre når man kjører bil! 


Lignede kjole fra NLY HER.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si om utelivet her. Det var veldig morsomt og vi koste oss masse, jentene her er akkurat som jeg forventet haha. Lite klær og spesielt alt for små klær. Det er etter min mening ikke fint i det hele tatt, men dem får nå gjøre som dem vil! Jeg dømmer ingen.
Det var faktisk en periode i kveld jeg ble ganske stresset og redd, det var da utestedet stengte og da ble det selvfølgelig noe krangling mellom to gutte gjenger.

Jeg brydde meg ikke noe særlig over denne krangelen dem hadde og det at dem skrek og slang stygge ord til hverandre gjorde meg ingenting, men da han ene plutselig roper ut over hele gaten ”I have a gun in my car, do you want me to use it?” Da ble jeg rimelig stresset, man vet aldri hva som kan skje. Jeg var også ekstra stresset over at dette er Florida og slike ting faktisk har skjedd her ganske ofte. De som ropte at de hadde en pistol i bilen hadde bilen sin rett ved siden av utestedet og vi sto midt mellom de som kranglet. Jeg satt meg ned på huk sånn i tilfelle det skulle skje noe haha..
Herregud, heldigvis så jeg ikke noe pistol og jeg håper og tror at det bare var noe han sa for å virke tøff. Selvom det ikke hadde sjokkert meg om det hadde ligget en pistol i bilen hans!  

Jeg merker øynene bare sklir mer og mer igjen, så nå må jeg komme meg i seng! Ha en fin dag babes, så blogges vi senere. Ta vare på hverandre, love you all♡

5 kommentarer
    1. da jeg var i miami, var de like strenge på alder, jeg var over 21 men venninen min var ikke. men hun ble det året hun har bursdag 07/11 men siden de skriver omvendt trodde de at hun hadde bursdag 11 juli og ikke 7 november så hun kom faktisk inn overalt, utrolig morsomt igrun og veldig veldig flaks

    2. Du er virkelig tøff 😉😂digger deg da jeg var i USA så var vi ikke ute noe sted på kveldene men er nok tøffere der ja vær oppmerksom jeg skal på Sarpsborg festivalen i hælja😂😂gleder meg…

    3. Bare slapp av på ferien, du snapper i hytt og pine jo. + du ble ikke truet med pistol. Hvorfor legge clickbait overskrifter?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg