Let’s go to the beach

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Hallo alle vakre♡

Nå er jeg så klar for stranden som jeg kan bli. Hele huset er akkurat ferdig på skolen og vi skal straks ta turen til en nydelig strand som ligger ca. 30 minutter unna! Jeg skal selvfølgelig ta med meg kamera og ta masse bilder og filme litt til en vlogg jeg skal lage når jeg er her nede! Jeg har høye forhåpninger til stranden og jeg har jo alltid hatt så dårlige erfaringer når jeg har høye forhåpninger, haha..

Uansett, jeg ganske sikker på at denne turen blir bra og at denne lille ferien har jeg veldig godt av! Det er faktisk litt deilig at klokken er så lite her i forhold til Norge, nå er klokken liksom bare 1330 og dette blir nok det siste innlegget jeg skriver idag i og med at det er kveld i Norge. Så det er ganske deilig sånn sett!

Jeg er jo som sagt alene noen timer om dagen og da er det så fint at det er et lite bassen i hagen. Jeg kommer nok til å kose meg her! Det er sikkert noen som reagerer på at jeg har sminket meg idag haha.. Som vanlig er det alltid noen som bryr seg om absolutt alt! Jeg tenkte jeg skulle ta et par fine bilder idag og fjerne sminken etterhvert, så det er grunnen! Jeg går selvfølgelig ikke med sminke til vanlig når jeg skal på stranden. 

Ha en fin kveld, eller dag hvor enn du er i verden! Ta vare på hverandre så blogges vi senere♡ Love you! 

15 kommentarer

Siste innlegg