VIDEO- Frem med puppene, populært med små topper!

Heihei alle mine fine♡

Før jeg reiste til Florida filmet jeg en video til dere, nemlig ”pakk med meg” video. Selv tror jeg at jeg tok med meg alt for mye og jeg er spent på hvordan jeg skal få med meg alt hjem igjen. Jeg skal jo shoppe en del her tenkte jeg. Uansett så finner jeg ut av hva jeg gjør, som alltid. Her er det sommervær og dødsvarmt så jeg har bare pakket med sommerklær. Håper du liker videoen! 

Enjoy♡

Gjerne abonner på kanalen til Martine og meg, som du kan finne HER. Da blir hvertfall jeg kjempe glad! 

Nå skal jeg få i meg noe frokost, her er klokken bare 0900. Planene idag er vell stranden osv etterhvert så det gleder jeg meg til. Ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere! Love you all♡

7 kommentarer

Siste innlegg