VIDEO- Jentekveld// Fjerner sminken, pleier huden, prater og ler

God kveld alle vakre♡

Sunday funday, og endelig klart for en ny video!! Vi har en liten jentekveld og koser oss masse med ansiktsmaske og godsaker. Jeg hadde aldri testet ut en slik ansiktsmaske før og begge to så jo helt gale ut haha.. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi ikke kjente hverandre igjen. Jaja, morsomt var det uansett. Vi hadde tenkt til å prate en del i denne videoen, men det ble vanskelig når vi lo så fælt hele tiden. 

Uansett, jeg håper du liker videoen! Gjerne abonner på kanalen vår som du kan finne HER. Da blir vi glade! 

 

5 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Jeg lurte på om du kunne lage en video eller vt svare på spørsmålet i kommentaren min. Jeg lurte på hva slags fillers du har i leppene og om du fyller inn hver måned eller om det er permanent☺️💕

    2. Du er virkelig akkurat like nydelig både med og uten sminke! Aldri vær redd for å føle deg mindre pen uten sminke, for det er du absolutt ikke Isabelle!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg