Er det slemt?

//annonselenker

Hallo alle mine fine♡ 

Hvordan har du det idag? Jeg har det helt greit, og har ikke gjort så veldig mye idag. Med andre ord så har jeg bare vært hjemme og på besøk hos mormor som alltid er like koselig. Jeg som alle andre har vell en del ting jeg gjør som kanskje er litt små slemt, hvertfall unødvendig. Derfor tenkte jeg det hadde vært morsomt med et innlegg hvor jeg skriver litt om disse ”slemme” tingene jeg gjør noen ganger. 

Dette er forresten en kjole jeg kjøpte meg rett før finalefesten til Paradise Hotel. Jeg hadde tenkt til å bruke den der, da flere av dere stemte på denne kjolen. Det endte med at jeg gikk for noe mer safe, hehe! Uansett, jeg digger den og bruker den masse hjemme som en slags morgen kåpe. Det passer den perfekt til. 

Kjolen er fra NLY og du kan finne den HER

Jeg sier alltid at jeg er fem minutter nærmere enn det jeg egentlig er. Hvis jeg har dårlig tid og skal møte noen og er bittelitt for sen sier jeg alltid at jeg er fem minutter nærmere enn det jeg er. De fleste vennene mine vet dette. Jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg alltid kan bli sen. Uansett når jeg står opp så går tiden fra meg. Det kan umulig være kun meg som gjøre dette? 

Nikker og smiler selvom jeg ikke skjønner hva dem snakker om. Når folk prater om noe jeg egentlig ikke aner noen ting om eller når jeg rett og slett ikke har fulgt med i samtalen pleier jeg bare å nikke og si ja slik at dem slipper å fortelle meg alt en gang til. Det er jo selvfølgelig ikke ofte dette skjer, men det hender haha! Jeg tenker det at det var helt sikkert ikke så veldig viktig det dem sa uansett. 

Sier at jeg er syk hvis jeg ikke orker å møte noen. Er jeg hjemme en dag og er utrolig sliten og lei og egentlig bare har lyst til å holde meg hjemme sier jeg ofte at jeg føler meg dårlig. Jeg syntes det er en dårlig grunn å bare si at jeg ikke har lyst, da virker jeg rett og slett bare lat!

Svarer ikke på meldinger. Dette er virkelig ikke for å være slem, jeg glemmer faktisk å svare på meldinger. Jeg leser alle meldinger jeg får, svarer i hode mitt, men glemmer helt å faktisk skrive det og svare på meldingen. Plutselig et par timer senere ser jeg meldingen igjen og ser at jeg ikke har svart og da skjønner jeg jo ingenting for jeg tror jo jeg har svart og vet hva jeg ”svarte”.. Det er ikke ofte dette skjer, men det har faktisk hendt før. Jeg vet dette har skjedd med mange andre også, så jeg er glad jeg ikke er alene! 

Later som jeg sover. Hvis det er veldig sent en kveld og jeg får en melding eller telefon om jeg for eksempel kan hente dem i byen svarer jeg ikke eller sier at jeg sover. Så svarer jeg dagen etterpå at jeg sov. 

Jeg kan umulig være den eneste som gjør dette? Om du også gjør noen av disse tingene så rop ut!! 

13 kommentarer

Siste innlegg