Jeg gikk på en smell- føler meg brukt

 Processed with VSCO with g3 preset

Jeg har gått på et par smeller her og der og man skulle nesten tro jeg hadde lært av mine feil, men tydeligvis ikke! Jeg vet selv at jeg er en altfor snill person når det kommer til å dele. Jeg er veldig opptatt av dette å ta vare på dem jeg har og dem man velger å åpne seg for. Det er utrolig sjeldent jeg åpner meg for personer og når jeg først gjør det, er det en selvfølge å få noe tilbake. Jeg er redd for å stole på folk, det er nok de fleste. Det er veldig få som kjenner meg ordentlig og vet hvordan jeg egentlig er som person.

Jeg føler jeg har et skall over meg som kun åpner seg til et par personer i livet mitt. Jeg ser og virker veldig ”tøff” og ”care”, men de som kjenner meg vet at jeg er verdens mest følsomme person. Nå har jeg skrevet om dette en del ganger på bloggen før – at jeg er en veldig følsom person, men det er få jeg faktisk prater med når det kommer til meg selv. Jeg er mer den som lytter når andre har problemer og ikke forteller noe om meg selv. Jeg hjelper gjerne andre som er i trøbbel, men mine problemer og tanker er det få som vet!

Det sier seg selv at når man velger å stole på en person så skal man være trygg i hendene dems. Det er enkelte prinsipper og uskrevne regler jeg har og som jeg tror og håper alle har. Jeg har kjent på denne følelsen så mange ganger at jeg ikke kan telle det engang, det at man føler seg brukt og veldig lite viktig er helt jævlig. Og nå har det skjedd nok en gang! Når skal jeg lære og begynne å lese mennesker for slik dem er! Nå har jeg hvertfall lært atter en gang. 

Uansett, hvordan har dere det idag? Jeg har det helt greit og så å si det eneste jeg har i hode mitt og klarer å tenke på nå er Florida om et par dager bare. Det var en del som ville at jeg skulle filme at jeg pakket og lage en video ut av det så da velger jeg å høre på dere og spille inn en video når jeg skal pakke. Jeg aner ikke helt når jeg skal pakke men det blir nok imorgen. I dag har jeg nemlig andre ting jeg må prioritere. Jeg skal straks på besøk, så er jeg nødt til å redigere video som skal ut ikveld. Det er jo søndag og det betyr ny video!! Wohoo. 

Ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere. Love you all♡

8 kommentarer
    1. Jeg vurderer sterkt å starte med linser og droppe brillene. Rett og slett fordi med brillene føler jeg meg ikke bra eller fin nok. Uten brillene er jeg som alle andre og mye penere. Det merker jeg også at andre syntes da jeg får mer likes på pb uten briller enn med. Er det virkelig sånn dagens samfunn skal være? At man ikke engang skal få bruke briller og føle seg bra nok? Jeg velger å ta disse valgene, fordi andre ikke syntes jeg er fin nok. Jeg har altså fått bekreftelse på dette flere ganger av for eksempel gutter jeg liker. Dette irriterer meg litt egentlig.. at jeg lar folk styre mine valg, for at jeg skal føle meg fin og bra nok i dagens samfunn… så skal jeg fortsette med briller og fortsatt leve med dårlig selvtillit, eller starte med linser for å føle meg bra nok?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg