Botox + Bloggen har endret meg som person

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Nå har jeg akkurat kommet meg hjem, jeg har vært i Drammen en tur og sett på at Martine har tatt botox. Det er faktisk helt sykt at botox kan hjelpe på så mye. Martine sliter jo en del med migrene og hodepine så jeg skjønner veldig godt at henne valgte å ta botox. Jeg syntes ikke det er noe galt å ta botox uansett. Et par stikk i pannen gjør faktisk utrolig mye mer enn man skulle trodd! Det beste av alt er jo faktisk at dette hjelper mot hodepine og migrene. 

Uansett, nok om botox og den slags. Jeg merker jeg har endret meg en del etter at jeg startet denne bloggen. Endret meg positivt når det er sagt. Jeg tenker så utrolig mye mer enn det jeg gjorde før jeg hadde denne bloggen og jeg syntes det er så utrolig morsomt! Jeg har gjort en hobby til en jobb uten at jeg egentlig har tenkt på det. Jeg digger at jeg har fått masse kontakt med mennesker jeg egentlig ikke kjenner, men noen ganger føler jeg dere er vennene mine. Dere gir meg tips, dere hjelper meg på vonde dager og det setter jeg så utrolig stor pris på! 

Jeg har pratet en del med foreldrene og vennene mine om bloggen og så å si alle syntes jeg er blitt mye bedre både når det gjelder skriving og hvordan jeg har blitt som person. Bloggen er en fin måte å fortelle hvordan jeg føler meg og hva som plager meg. Nesten som en dagbok, bare at bloggen er offentlig og folk kan faktisk lese og kommentere på det jeg skriver. Og det er det jeg liker ved dette. Jeg elsker å dele tankene mine og få respons. Jeg har skrevet en del om dette før, men jeg vil bare dere skal vite hvor takknemlig jeg er. Dette er en god start på hva jeg faktisk vil her i livet og jeg kan drive med noe jeg liker hver dag, og det er kun på grunn av dere flotte lesere. Samme gjelder YouTube kanalen vår, det er så gøy. 

Jeg får ofte spørsmål fra dere hva som er det verste med å blogge, og det er uten tvil det at man skal finne på forskjellige ting å skrive om hver eneste dag. Det er utrolig vanskelig å finne på tin å skrive, spesielt på dager hvor man bare ligger inne å hater livet. Jeg hater å gjøre ting halvveis så det å blogge, det har jeg lyst til å gjøre flere ganger om dagen slik at det ikke blir kjedelig for folk å følge med på bloggen min. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får liksom litt dårlig samvittighet hvis jeg ikke blogger og jeg det er folk som klikker seg inn på bloggen min. Jeg vil ikke skuffe dere, derfor setter jeg stor pris på kommentarer om hva dere vil lese om. Jeg leser alle kommentarer, uansett om de er fine eller stygge. Så om du lurer på noe eller om du ønsker å lese om noe spesielt på bloggen min er det bare å kommentere det i kommentarfeltene mine. Det setter jeg pris på! 

11 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder av deg! Kan du skrive slike story times? Spesielle, morsomme, skremmende eller flaue øyeblikk i livet ditt du husker spesielt godt? Hadde vært gøy å lese 🙂

    2. Hei:)) Har det på samme måte, og tanta mi sa det ganske enkelt. At man begynner å bli mer bevisst på hvordan man fremstår ovenfor andre, og at man må tenke før man snakker. Bestefar sa at man alltid skal sove på store besluttninger. Jeg har startet med å skjønne at alle råd ikke er dumme. Tror jeg kanskje begynner å bli voksen jeg også..

    3. Åååå…. glemte en fra pappa: Det er lov å drite seg ut! Bare ikke gjør samme feilen 2 ganger!
      Blir vel egentlig det samme som “deija vu”, eller “been there, done that…” Noe som igjen blir det samme som ” Ikke gjør samme feilen 2 ganger”….Men igjen, hvis det ikke føles feil, hva daaaaa??? Hjelp…;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg