Er jeg udugelig? Eller er drømmene mine for store?

Heihei alle mine fine♡

Noen ganger begynner jeg å lure på om jeg har for store drømmer. Det er så sinnsykt mye jeg har lyst til å gjøre og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare alt det jeg vil! Jeg vet at man skal sikte høyt og ikke gi opp drømmene sine, men noen ganger er det ekstremt vanskelig. Det er ofte jeg også tenker at jeg er helt udugelig fordi det finnes så utrolig mange andre mennesker i verden som driver med akkurat det jeg har lyst til. Hvorfor kan ikke jeg også bare gjøre det? Fordi jeg kan, det vet jeg. Jeg må bare tørre og jeg er nødt til å satse for å klare det jeg vil. Det må alle!

Jeg er så lei av å bare ha dette i tankene, det er på tide at jeg gjør det jeg vil og virkelig driter i hva alle andre gjør og tenker om meg. For det at andre mennesker skal få stoppe meg i å gjøre det jeg har lyst til, det kommer jeg ikke til å la skje. Man har ett liv, som man må nyte og leve slik man selv har lyst til! Det å se alle jeg kjenner drive på med forskjellige ting mens jeg føler jeg sitter igjen og ikke får til det jeg vil, det er ikke en god følelse i det hele tatt og jeg har ikke lyst til å føle på dette lenger nå. Jeg må drite i alle, ta sjanser og komme meg ut å gjøre akkurat det jeg selv ønsker. Jeg skal begynne å leve som om hver dag er den siste! 

Uansett, det var et par tanker jeg har hatt ganske lenge. Nå har jeg utrolig dårlig tid. Jeg skal ned til byen for å møte Martine en liten tur. Jeg gleder meg faktisk sinnsykt mye til det som skjer idag. Hun har tenkt lenge på dette og jeg syntes det virkelig er flott at hun velger og tørr og gjøre dette.

Jeg reiser jo også snart til Florida så jeg har lyst til å være litt med min bestevenninne før den tid. Vi får ikke møttes i helgen heller for da reiser henne. Herregud det har vært så mye i det siste så vi har såvidt fått vært med hverandre.. Nå ser jeg tiden begynner å løpe fra meg, som alltid.. Så nå må jeg løpe, kos dere masse idag babes! Vi blogges senere, love you all♡ 

7 kommentarer
    1. Det handler vel mer om at du er utålmodig, enn at du har for store drømmer. Drømmene dine er bare for store til å oppnås innenfor den tidsintervallen du ser for deg. Alle vil jo oppnå drømmene og ambisjonene sine helst i går uten å tenke på at det tar tid, arbeid, fokus, dedikasjon og mye jobbing. Se på de menneskene du sammenligner deg med, og tenk på hvor mye tid og arbeid som ligger bak det de har oppnåd. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg