Video- Girltalk// Mensen, pupper, kviser, sex, kjønnshår++

Hey alle sammen♡

Det er onsdag og det betyr ny video på YouTube. Endelig, jeg føler det er så lenge siden jeg har lagt ut video på YouTube og på bloggen. Det har jo vært Martine som har lagt ut video de to siste gangene. I’m back og det er jeg utrolig glad for. Jeg elsker jo YouTube og syntes det er så morsomt. Jeg føler man får en annen kontakt med dere enn det man får av å skrive. Det er også mye enklere å utdype seg på video, noe jeg setter pris på! 

Denne gangen har vi faktisk spilt inn en ny girltalk video. Det er lenge siden sist, så det var virkelig på tide. Vi valgte å prate om puberteten og alt som kommer med det. Både mensen, pupper, kviser++. Jeg håper du liker videoen!

Enjoy♡

Gjerne abonner på kanalen vår, som du kan finne HER. Da blir vi glad! Love you all♡ Vi blogges. 

11 kommentarer

Siste innlegg