På toppen av Oslo – Just like SEX

//Annonselenker

 Processed with VSCO with a6 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

Genser fra Cubus HER. Lignede treningstights fra Nike HER.

 Processed with VSCO with a5 preset

Lignede sko fra NIKE HER

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with a5 preset

 Processed with VSCO with c1 presetHer er faktisk Oslo by, ser man lenge og nøye kan man vell se rådhuset og Aker brygge tror jeg.. 

Etter en lang, svett, slitsom, men morsom tur i skogen er jeg endelig kommet meg hjem igjen. Nå føler jeg meg faktisk utrolig bra, selvom jeg ikke gjorde det der og da. Man skal visst bli lykkeligere av å trene fordi kroppen produserer endorfiner, slik den gjør når man har sex haha.. Så trening er just like sex 😉

Jeg har hatt perioder før hvor jeg trente en del, men jeg blir så utrolig fort lei sånne ting. Det er jo ikke noe morsomt å trene, og jeg tror heller ikke jeg hadde syntes en tur i skogen hadde vært morsomt helt alene. Det er faktisk første gang jeg har gått tur i denne skogen som ligger rett ved der jeg bor. Og det er ganske sykt! Vi gikk ganske langt også, vi var vell ute i over en times tid og bare gikk. Til slutt kom vi til en liten hytte som jeg husker jeg har vært på før. Når det sies var dette med skolen for noen år siden så da var det ikke frivillig haha.. Jeg ser jo også veldig sporty ut idag! Syntes du ikke? Kult hva? 

Været er jo også helt fantastisk idag, og det setter jeg virkelig pris på. Jeg beveger meg såvidt ut når det regner. Jeg håper virkelig det fortsetter litt sånn, plutselig bestemmer jeg meg for å prøve å gå en liten tur alene og da må været være fint! Tviler på at det skjer, men man vet jo aldri.

4 kommentarer

Siste innlegg