Jeg føler meg naken

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har sittet å redigert video til dere i hele dag og nå går snart turen ut. Jeg skal faktisk gå tur i skogen idag, jeg blir presset så dette hadde jeg aldri gjort om jeg hadde vært alene.. Jeg skulle ønske jeg hadde en så fin motivasjon at jeg faktisk hadde klart å komme meg ut for å gå tur i skogen helt alene! Det hadde vært ganske deilig tror jeg. Vi har jo skog i hagen her så vi trenger ikke akkurat gå så langt, selvom jeg er innstilt på å være ute i noen timer nå! Jeg skal ta med meg kamera ut så jeg får knipset noen bilder til dere senere, skogen og naturen er jo så fin. 

Jeg føler meg nesten helt naken uten telefonen min, det er overraskende vanskelig å skulle leve noen dager uten telefonen min med alle bildene mine og alle tingene jeg hadde på den. Hele livet mitt var jo på den lille dingsen. Det er så merkelig at man faktisk kan bli så avhengig av en liten dings. Jeg syntes det er verre å være uten telefon her hjemme enn det det faktisk var i Mexico. Det var liksom noe helt annet! Jeg håper virkelig ikke det er lenge til jeg får mail om at jeg kan hente den. 

Uansett, nå blir jeg nesten stresset her. Det er en som allerede står klar med sko på og klar for skogstur, mens jeg enda ligger i sengen med null klær. Det er alltid sånn, jeg ligger i sengen så lenge jeg kan. Det er jo ikke vits å kle på seg og stå opp før man faktisk skal dra haha.. Heldigvis er jeg rask og jeg skal heller ikke sminke meg! Ha en fin dag videre, ta vare på hverandre så blogges vi senere. Love you all♡

7 kommentarer

Siste innlegg