Jeg må bare gjøre det..

God morgen alle mine fine♡

Nå er jeg faktisk utrolig glad og dette er en fin start på dagen for min del. Jeg fant akkurat ut av at jeg har forsikring på telefonen min så jeg får heldigvis fikset den! Det eneste negative nå er jo at den må sendes inn for å repareres noe som kan ta en ukes tid. Jeg reiser jo til USA om en uke og da vil jeg helst ha min egen telefon.. Uansett, jeg får fikset den og skal dra ned å høre der jeg kjøpte den nå om hva som skjer! 

I det siste har tankene mine bare blitt snillere og snillere med meg, jeg har en tendens til å tenke litt negativt noen ganger når det kommer til meg selv. I natt lå jeg ganske lenge våken og bare tenkte masse. Jeg tenkte på livet. Jeg er nødt til å ta tak og gjøre det jeg har lyst til! Jeg kan ikke bare sitte hjemme å tenke på alle tingene jeg skulle ønske jeg kunne gjort, jeg må utføre og faktisk gjøre det jeg ønsker. For jeg kan gjøre hva jeg vil, og jeg skal. Fra nå av!  

Det er ingen som bestemmer over meg, og det burde ikke være noen som påvirker meg heller. Disse fine tankene kom vell nå etter at jeg endelig bestilte billetter til USA, jeg reiser jo faktisk helt alene bort dit og jeg gleder meg som en liten unge. Jeg er en person som trenger å ha noe å glede meg til. Jeg må ha noe jeg kan se frem til. 
Jeg har innsett at jeg må bare gjøre det og ikke tenke så mye. Det gjelder alt, alt jeg har lyst til å gjøre skal jeg faktisk begynne å utføre. Ikke bare tenke at jeg har lyst til det! Det burde alle og enhver. Gjør det du føler er riktig for deg, ikke . bry deg om hva alle andre gjør! For det som er riktig for deg er kanskje ikke riktig for den ved siden av deg. 

Ha en fin dag babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

9 kommentarer

Siste innlegg