Uken som gikk// Visning, knust tlf, grining, meetup

//annonselenker

Heihei alle sammen♡

Lignede genser fra NLY HER.

Ukens nedtur:
Hmm, hvor skal jeg starte.. Hele uken startet ganske så trist for min del, jeg skrev jo masse om dette for noen dager siden så jeg velger å ikke skrive så veldig mye om dette nå. Helgen kom og det begynte å gå veldig fint med meg!
Jeg knuste jo selvfølgelig telefonen min på fredagen og det gjorde at helgen ble litt kjedelig til å starte med. Snapchaten og kamera på telefonen min fungerer ikke lenger så jeg må bruke min gamle Iphone som også er knust. Så nå driver jeg å bruker to knuste telefoner.. Trist, jeg vet! Men jeg skal få prøvd å fikse telefonen min i løpet av denne uken. Det må jeg. Man vet virkelig ikke hva man har før man mister det altså haha! 

Ukens høydepunkt:
Det må uten tvil være meetupet vi hadde! Det var så utrolig koselig og jeg elsket virkelig å møte alle sammen. Jeg elsker å prate og bli kjent med dere og det følte jeg virkelig jeg fikk denne dagen. Jeg bare gleder meg mer og mer til neste gang som jeg håper ikke blir alt for lenge til.

Jakke fra Bershka HER

Ukens tanke:
Jeg må virkelig begynne å lese gjennom innleggene mine før jeg publiserer. Jeg vet jeg kan ha en del skrive feil i og med at jeg skriver akkurat det jeg tenker og det går litt for i svingene noen ganger. Jeg vet selv hvor irriterende det er å lese blogger som har skrivefeil og jeg vil ikke være en av dem. Jeg har blitt bedre i det siste, det vet jeg men det er fortsatt ikke bra nok for meg. Jeg vil ikke gjøre noen ting halvveis! 

Ukens irritasjon:
KNUST TELEFON… Det er seriøst noe av det verste jeg vet og det er så sinnsykt irriterende å se på en skjerm som har masse ”streker” på seg. Det er jo ikke bra med knust skjerm heller, man kan få glassbiter på fingrene. 

Akkurat nå:
Idag har jeg kun vært hjemme og redigert videoer og slappet litt av. Senere idag skal jeg faktisk kanskje på visning, jeg har faktisk aldri vært på visning før så jeg tror det kommer til å bli veldig spennende. Jeg drar ikke på denne visningen fordi jeg er nødt til å flytte, men rett og slett bare for å komme igang og finne ut av hvor jeg faktisk har lyst til å flytte når den tid kommer. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg