Grunnen til alle mine skrivefeil..

//Annonselenker

Heihei og god morgen alle mine fine♡

Helt siden jeg startet bloggen min for noen mnd siden har jeg fått kommentarer og folk har sagt til meg at jeg har en del skrivefeil her på bloggen. Det som er med meg når jeg sitter å skriver om noe som engasjerer meg eller noe jeg bryr meg om så bare skriver jeg. Jeg skriver veldig fort og jeg skriver det jeg tenker der og da. Da er det ikke rart det blir noe skrivefeil innimellom,.

Lignede genser fra NLY HER.

Jeg er også veldig slapp når det gjelder å lese ordentlig gjennom tekstene før jeg poster de på bloggen. Jeg blir så utrolig giret når jeg endelig er ferdig med et blogginnlegg og når det endelig er klart til publisering at jeg rett og slett ikke tar meg tiden til å lese ordentlig gjennom det. Jeg er så giret på å få ut det jeg skriver så fort som mulig, jeg aner ikke hvorfor men jeg har så utrolig dårlig tålmodighet. Dere som leser bloggen min hver dag vet jo at jeg ikke eier et snev av tålmodighet og det vil jeg si er noe av det verste ved meg.

Jeg er virkelig nødt til å bli bedre for tenkt hvor fine innlegg jeg hadde hatt om jeg bare tok meg ti minutter til å lese gjennom ordentlig! Uansett, det kan godt hende det er noen som lurer på om jeg har noen sykdommer pga dette med skrivefeil. For det har jeg faktisk fått spørsmål om.. Og jeg kan bare si med en gang at det har jeg ikke.
Jeg har ingen sykdommer som gjør at jeg har skrive eller lesevansker. Eneste grunnen til at jeg har skrivefeil i innleggene mine er rett og slett kun fordi jeg ikke eier tålmodighet og så fort jeg har skrevet ferdig en tekst så vil jeg dele det med dere med en eneste gang. Jeg leser jo selvfølgelig fort gjennom teksten, det gjør jeg alltid men da er det ikke like lett å få med seg skrivefeilene.. 

Jeg er faktisk nødt til å bli bedre på dette for jeg vet hvor irriterende det kan være å lese tekster med skrivefeil, og jeg har ikke lyst til å være denne irriterende bloggeren. Så noe jeg lover jeg skal bli bedre til er å lese gjennom og rette opp i tekstene mine!

Det er ikke det at jeg ikke tar dette seriøst og ikke syntes bloggen er viktig i det hele tatt, for tro meg jeg tar dette veldig seriøst! Og jeg vet at det man skriver på en blogg er viktig i og med at yngre folk leser dette og har meg som et forbilde. Det er bare det at jeg blir så utrolig giret og vil ha respons og tilbakemeldinger på tekstene mine med en gang. Jeg vet jo det at det er bedre og da vente i ti minutter å lese gjennom enn å ha en haug av skrivefeil.

Skjerpings Isabelle!

18 kommentarer
    1. Skriv heller innleggene dine i Word, så får du basic grammatikk-retting on-the-go også bare limer du bare inn teksten på blogg.no.

    2. du er så peen<33
      vil du kanskje lage et innlegg hvor du viser frem sminkebordet ditt? hvordan du oppbevarer den & slik vi får et lite innblikk av sminken din? har selv likt sminkebord som deg så hadde vært fint med inspirasjon<3 LOVE

    3. Det er så inspirerende å lese bloggen din og de andre fra PH, før dette så likte jeg ikke å lese blogger. Men nå etter at dere begynte å blogge så følger jeg med på dere hele tiden. Både på snap, insta, blogg og YouTube! Dere er inspirerende, håper du/dere fortsetter å blogge og å drive med hva dere gjør❤️

    4. Synes du skriver såå koselig jeg 😋og er deg selv og fortsett med det ikke såå mange skrivefeil 😋😜

    5. Måten du skriver på er veldig rett frem, og veldig akkurat det du tenker, og da oppstår det fort feil. Mens bloggen til feks Andrea er VELDIG gjennomtenkt og ryddig og riktig skrevet, og da foretrekker jeg din. Det blir mye mer personlig med måten du skriver på, jeg føler jeg kjenner deg bedre og at du er en bedre person. Så bare fortsett akkurat som du gjør, men greit å se over en ekstra gang selvfølgelig <3

    6. Hei skjønner godt hva du mener, jeg selv er veldig glad i å skrive lange tekster om ting som engasjerer meg. Og jeg går ofte klager på skolen om at jeg skriver for mye og at det blir alt forlange tekster som jeg må korte ned på. Også som du sier når jeg har alt du vil si om noe du engasjerer deg for og du skal fortelle om så fortsetter du å skrive i vei og når du er ferdig er du veldig fornøyd og stolt sånn at du glemmer å rette på teksten og gidder ikke å lese gjennom, bare kanskje en gang om man husker det. Og når man er sikkerlig ivrig og fornøyd og tenker at du endelig er ferdig tenker du ikke på å lese gjennom, men legger ut /i mitt tilfelle gir skrive boka før jeg i det hele tatt har sett om jeg har skrive feil. Fordi du tenker at du er skikkelig fornøyd og har alt i hodet og tenker at du har alt riktig selvom du egentlig har masse skrive feil. Det var bare det jeg ville si <3

    7. En ting som går igjen i innleggene dine er at du glemmer , foran ordet “men”. Det er ALLTID , før men 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg