Knust telefon og trillende tårer

//Annonselenker

God morgen fra en ganske så redusert Isabelle! Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Jeg har akkurat våknet og merket at formen er ganske langt nede idag. I går var jo jeg på Findings som jeg tror de fleste har fått med seg allerede! Av en eller annen merkelig grunn er jeg aldri på festival for å se på artistene, jeg aner ikke engang hvem som sto på scenen i går..

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Det er denne jakken jeg har bestilt meg hjem, den er så utrolig kul! Jakken er fra Berskha og du kan finne den HER.

 Processed with VSCO with c1 preset

Uansett, det ble overraskende nok en veldig tidlig kveld. Jeg tror faktisk jeg allerede var på vei hjem i 23.00 tiden. Igjen hadde jeg nok alt for høye forhåpninger og koste meg ikke like mye som det jeg hadde håpet på! Jeg var jo på denne festivalen i fjor også så jeg visste på en måte hva jeg gikk til. Det blir alltid sånn og det er så dumt. Jeg klarte jo også å knuse skjermen på telefonen min, og det er alltid like trist haha.. Jeg blir alltid så lei meg når jeg gjør det! Jeg husker ikke engang hvordan det skjedde, plutselig var den bare knust og det er ikke bare litt heller.. Heldigvis er ikke telefonen min ny!

 Processed with VSCO with c1 preset

Lignede jakke fra Asos HER. Lignede topp fra Fillippa HER. Bukse fra Bikbok HER. Choker fra Na-kd HER

 Processed with VSCO with c1 preset

Idag er en ny dag med findings og jeg er veldig usikker på om jeg skal dra eller ikke, jeg orker nok hvertfall ikke å drikke idag. Det er helt sykt hvordan det har blitt nå den siste tiden, for et år tilbake var jeg ute hver eneste helg flere dager i uken og var like opplagt og klar hver dag. Jeg begynner nok å bli ganske lei dette med alkohol og festing, been there done that liksom..

Jeg vil videre i livet og prøve noe nytt, men hvada liksom? Jeg er lei av å gjøre og oppleve de samme tingene hver dag, hele tiden. Noe nytt frister utrolig mye, jeg må bare finne ut av hva jeg skal gjøre med livet mitt. For noe må det bli! Det er så utrolig mye forskjellig jeg faktisk har lyst til og det gjør det bare enda vanskeligere for meg. Jeg er også veldig treg når det kommer til noe jeg har lyst til å gjøre, jeg klarer liksom ikke å bare hoppe i det.. Kanskje det er det jeg bare må gjøre, være litt mer spontan! Jeg er en veldig spontan person, men ikke når det gjelder sånne ting som dette. Store ting! 

10 kommentarer

Siste innlegg