Du spurte, jeg svarer

Heihei alle sammen♡

Jeg har begynt å ta spm fra Snapchat i det siste, jeg syntes det er så mye bedre! Hvis du enda ikke har meg på snap og kanskje lurer på noe er det bare å legge meg til: isabelleeriksen. 

Hva tenkte du da Martine slapp kulen på PH?
Vi hadde jo på en måte planlagt og blitt enige om at om en av oss vant skulle vi slippe kulen så jeg var ganske forberedt på det. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg tenkte akkurat det sekundet hun slapp kulen, men jeg visste innerst inne at det kom til å skje. Samtidig som man ikke kan være 100% sikker. Jeg ble faktisk skikkelig stolt og jeg tenkte at hun var utrolig tøff som faktisk gjorde det. Det var nok ikke bare bare det å stå der og skulle slippe kulen. 

Er du forelsket?
Jeg er ikke forelsket og jeg kan nesten ikke huske sist jeg var det heller.. 

Hva er det beste med YouTube?
Det må helt klart være alle dere fantastiske mennesker som abonnerer og kommenterer masse fine ting til oss. Jeg blir så utrolig stolt og glad! Hadde det ikke vært for dere hadde vi nok ikke fortsatt og syntes det er så gøy. Jeg liker også å underholde og gjøre noe morsomt! Selv liker jeg å se på YouTube videoer så det å kunne gjøre det samme som dem jeg følger med på og syntes er morsomme er helt fantastisk. 

Er det bare på YouTube man kan legge ut blogg videoer?
Jeg er faktisk litt usikker. Jeg legger hvertfall ut alt som kommer på bloggen på YouTube først! Men det finnes nok helt sikkert andre måter. 

Hvem blir du inspirert av?
Hmm, det var et vanskelig spørsmål syntes jeg. Jeg blir inspirert av dere lesere og følgere, jeg er utrolig glad i tilbakemeldinger på det jeg gjør og jeg syntes det er gøy å skrive til akkurat dere! 

Hva er det beste med meetups?
Å snakke og bli kjent med dere som gjør jobben vært det, uten tvil! Det å faktisk ha muligheten til å møte alle sammen som følger meg er utrolig koselig og jeg elsker at dere har spørsmål og lurer på forskjellige ting. 

Har du kjæledyr?
Ja, jeg har faktisk en hund! 

Styggeste en gutt har gjort mot deg?
Det tror jeg nesten ikke jeg burde skrive på bloggen. Jeg har skrevet sånn halvveis om dette før, men det egner seg nok ikke for andre enn politiet! 

Hvorfor startet du med blogg?
Jeg startet denne bloggen rett etter Paradise rett og slett fordi jeg vil teste hvordan det faktisk var å skrived tekster og få respons på det. Til nå så elsker jeg det og har lyst til å holde på med dette til jeg dør! 

Kan du og Martine legge ut videoer oftere?
Nå legger vi som regel ut to videoer i uken og det syntes jeg faktisk er ganske mye. Det er en del jobb bak dette med å filme og redigere videoer så mer en dette har vi faktisk ikke tid til dessverre.. Jeg skulle ønske vi kunne det for jeg syntes det er utrolig gøy, men akkurat nå har vi ikke muligheten til det! Men hvem vet, kanskje vi kan det etterhvert. 

Kan du ha meetup i Bergen?
Det hadde vært utrolig morsomt. Det kan nok hende det kommer til å skje engang, men dags dato er det ikke planlagt enda! 

Har du det bra for tiden?
Jeg har det helt greit for tiden. Det går mye bedre idag enn det det gjorde for en uke siden, livet går opp og ned noen ganger. Sånn er det bare! Selvom det er trist og at man skulle ønske det bare gikk oppover så gjør det ikke det.. 

Jeg håper du likte svarene, er det noe annet du lurer på så er det bare å spørre her på bloggen eller legge meg til på Snapchat: isabelleeriksen. 

PS: Bildene i dette innlegget er tatt av @stephengrindhaug_photography på Instagram. 

17 kommentarer

Siste innlegg