Sykt at jeg ikke har tenkt på dette før

God kveld alle mine fine♡

Hvordan har dere hatt det idag? For et par dager siden lærte jeg meg faktisk noe helt nytt. En helt ny matrett jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke har funnet opp før. Jeg som hater å lage mat og syntes det er verdens kjedeligste ting syntes faktisk dette var en genial ide. Ikke bare var det lett å lage men det tok ikke lang tid i det hele tatt, godt var det også. Jeg har heller aldri sett noen eller hørt om noen som har laget dette før så jeg håpte på å lære dette videre til dere også. 

Man kan virkelig bruke alt man liker å mikse sin egen lille ”pizza”. Det smake faktisk overraskende godt og dette er noe jeg kommer til å lage ganske ofte når jeg har dårlig tid. Dette er jo også alltid noe man har i kjøleskapet!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset


Denne ble varm på null komma niks og det var så utrolig deilig. Jeg som ikke eier noe som helst tålmodighet og klarer så vidt vente på en pizza haha.. Jeg begynner heller ikke lage meg mat før jeg holder på å dø av sult og da var dette virkelig helt konge! Det tok ikke mer enn fem minutter. Jeg ventet bare til osten hadde smeltet og til bunnen hadde blitt litt gylden. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetAltså, bare se hvor godt dette ser ut!! Og det smaker faktisk bedre. Jeg ble nesten litt sulten av bare å se på disse bildene, jeg tror faktisk jeg skal gå å lage meg en slik en nå med engang. Jeg kunne nok spist dette til middag hver eneste dag!
Uansett, jeg håper du likte ideen og har lyst til å teste ut selv. Det anbefales på det sterkeste haha! 

Ha en fin kveld videre babes♡ Ta vare på hverandre! Love you all.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg