Jeg fikk panikk

Heihei alle sammen♡

Nå har jeg endelig kommet hjem etter en utrolig lang og slitsom dag. Det har vært flere møter som jeg tror kommer til å bli veldig spennende og morsomme fremover. Jeg kan dessverre ikke si hva vi gjorde på disse møtene i og med at ingenting er satt enda. Jeg vet det er utrolig kjipt at jeg kun sier A og ikke B, men sånn må det bare bli noen ganger.

Humøret er ikke helt på topp idag og jeg merker at jeg er helt utslitt.
Det er siste gangen jeg kjører ned til byen uansett hva jeg skal, det sier jeg vell sånn ca hver gang jeg bruker bilen nede i byen men dagen idag tror jeg virkelig var dråpen. Ikke bare er det dyrt med parkering og det som er, men jeg hadde verdens verste opplevelse. Parkeringshus har jeg sagt før er noe jeg ikke takler og jeg syntes det er utrolig ubehagelig! 

 Processed with VSCO with f2 preset

Jeg parkerte faktisk i et parkeringshus idag, noe som gjorde dagen min mange hakk verre enn det den var fra før av. Da jeg våknet idag merket jeg at jeg begynner å bli dårlig både i halsen og resten av kroppen, noe som egentlig er litt krise i og med at jeg har en del planer fremover. Uansett, det som skjedde i det forferdelige parkeringshuset var at jeg ble gående rundt der i kanskje en hel time. Uten kødd! Jeg kunne ikke finne bilen min noen steder og på et tidspunkt tror jeg nesten at jeg fikk litt panikk. Du vet den følelsen når du ikke føler at du eksisterer og at alt rundt deg egentlig ikke er der, den følelsen hadde jeg på et tidspunkt og det var ikke noe godt.

Det var faktisk utrolig ekkelt! Jeg kan umulig ha vært den første som har opplevd dette og kommer nok helt sikkert ikke til å være den siste heller! Luften der inne var også tett, det var varmt og rett og slett helt jævlig. Tilfelle var jo egentlig bare det at jeg ble gående rundt fordi jeg ikke fant bilen min, men det var faktisk en utrolig ekkel følelse siden jeg følte jeg gikk rundt og rundt uten å komme noe som helst vei.. Det hadde nok ikke vært like ille om jeg hadde vært sammen med noen, da hadde det jo egentlig bare vært morsomt. Men det å gå rundt sånn helt alene gjorde det bare enda verre!

Uansett nok om denne panikken min, nå skal jeg slappe litt av roe meg litt ned haha.. Senere i kveld er planen å dra ut å spise med et par venninner, det blir nok utrolig koselig! Jeg får se om jeg orker, jeg merker jo at jeg er helt utslitt og jeg vet at jeg egentlig burde slappe litt av idag!
Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre. Love you♡

8 kommentarer
    1. Du må merke der på forhånd hvor du setter bilen hen he he er jo etg nr og bokstaver 🔤 jeg lette i en halv time på Gardermoen for å finne bilen ikke noe morsomt når du vil hjem må notere et sted hvor den står gjerne på mobilen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg