Vi stjal dette

Hallo alle sammen♡

It’s a wrap!! Nå er jeg akkurat ferdig med en liten photoshoot og jeg er utrolig fornøyd så langt. Jeg håper virkelig bildene ble bra til tross for at øynene mine har rent i hele dag. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg noen ganger, enkelte dager renner bare øynene mine noe sinnsykt! Det passer jo perfekt at idag var dagen de bestemte seg for å gjøre det i og med at jeg hadde shoot. Uansett, nå har jeg akkurat kommet meg til en venninne, jeg elsker virkelig å ha venninner som bor i byen! Jeg skulle gjerne bodd her selv og det driver jeg jo å prøver å fikse nå 😉

Det er lenge siden jeg har sett denne fine jenta, herregud jeg føler alle vennene mine har reist og gjort masse i sommer mens jeg ikke har gjort noen verdens ting. Jeg skal jo uansett snart reise selv som jeg har skrevet litt før, jeg har ikke fått bestilt billetter enda men det kommer rett rundt hjørnet. Gud som jeg gleder meg nå!

Da jeg kom hit for litt siden var det første jeg gjorde selvfølgelig å gå i kjøleskapet for å finne meg noe å drikke. Da fant jeg disse glassene.

 Processed with VSCO with c1 preset

Da lo jeg så jeg nesten begynte å gråte, jeg hadde helt glemt disse glassene! De tok vi faktisk med oss fra et event vi var på engang, plutselig var disse glassene veldig fine. Vi hadde jo selvfølgelig drukket litt og da blir alt litt finere. Jeg vet egentlig ikke om disse glassene var noe vi fikk med oss, men vi tok dem med uansett hehe.. Nå skal vi straks ut en tur å finne på noe sprell, det er lenge siden jeg har spist idag. Jeg sto jo opp så tidlig så det er på tide å kanskje få i meg noe mat snart. Ha en fin dag videre babes, så blogges vi litt senere! Love you all♡

12 kommentarer

Siste innlegg